• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

[rquote=1863373&tid=110693&author=mrp-tech2]haha de baan ! hij lette niet op de kerst boom!

maar freek ik denk dat ze het straks zelfs netjes vinden

nu de auto nog strak in de kleur en iedereen weer blij bij de keuring

grtz[/rquote]

Kijken ze ook naar de lak dan?? :hmmz Vreemde keuring dan..

VW, Harlekijn. heeft een kult status.

Is echter niet helemaal mijn smaak.

Freek, ben gisteren bij het opruimen nog wat van je auto tegengekomen. Typeplaatjes die op de slotplaat zitten.

Die wil ik inderdaad wel heeeeel graag van je hebben :D

Dan maak ik er weer een originele slotplaat in, daarna RDW keuren, dan kan deze corsa misschien nog weer eens in de straat legale klasse rijden.

Wat betreft de kleur, ik wil de binnenkant wit hebben, en de buitenkant maakt me niet heel veel uit.

( eigenlijk wil ik hem wel in de opel kleur stelling hebben, maar dat kost me teveel moeite )

[rquote=1864033&tid=110693&author=sebastiaankadettcabriogsi]oe dat is wel belangrijk voor als hij ooit omgekeurd moet worden denk ik?[/rquote]

Wordt niet naar gekeken, Mijne heeft ze ook niet, ze zijn zoek geraakt bij een van de vorige eigenaren..

Die aslasten zien ze ook in de computer bij hun. Is allemaal bekend. Makkelijk wel ja zon plaatje, maar niet verplicht.

freek ik zeg MAT ZWART rollen die handel :D:D

maar goed bezig, nu nog een klein beetje netjes afwerken en dan zien we elkaar op de strip:thumbup

Ik moet nog wel genoeg doen aan de motor, voor ik weer een snelle tijd kan rijden ;)

Ik heb er in ieder geval wel weer heel veel zin in :D

En de kleur, ja euhm... mat zwart is niet mijn ding, dat vind ik echt spuug lelijk :P

Euhm.....

Dan ben je nummer euhm.... 3 of 4 in de lijst van wachtenden :P

Mat groen heeft inderdaad wat meer dan mat zwart :cool:

Dat leren, daar doe ik het nu voor :o

Ik bedoel, ik wil snel, sneller, snelst zijn, en dat van bijna geen budget, dan word je wel creatief :P

Ik hoop dat ik SL mag rijden, maar ik verwacht niet dat ik toegelaten word met een andere motor erin die niet op kenteken staat.

Afb1333.jpg

De voeding werkt inmiddels.

De communicatie moet ik nu nog even testen.

Ik snap er steeds meer van :P

Dit is een megasquirt 2 V3.0, voor de geïnteresseerde.

Dat is een computer voor de wagen. kan die straks alles regelen.

Dit was een bouwpakketje, moest je zelf nog alles solderen. moet je dus geen foutje in maken want anders kan je gaan zoeken :P

Respect voor het priegelsoldeerwerk, doe het je niet na:P

Terug
Naar boven