• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa A2 1.3NB 1989 Rat Under Construction

origineel gepost door Gsifreak

Leuk corsaatje ben benieuwd naar het eindresultaat..

Trouwens mooie vectra 2000..

heb je er meerdere foto's van?

Ik zal eff kijken of ik er meerdere foto's van heb anders moet je eff kijken bij berichten van Fl0pke.. Het is tenslote zijn auto;)

Vandaag Schroefset binnen gekregen :D

Nu is het alleen klote om het eronder te maken omdat de hele auto vol zit met sneeuw en pekel :mad:

Dus eff kijken wanneer ik hem eronder kan zetten:hmmz

ben benieuwd hoe het er uit ziet met de schroefset en of het je gemakkelijk afgaat dat plaatsen hopelijk heb je wat gehad aan mijn tips

origineel gepost door hanskadett

ben benieuwd hoe het er uit ziet met de schroefset en of het je gemakkelijk afgaat dat plaatsen hopelijk heb je wat gehad aan mijn tips

Nou, schroefset zit eronder.. Was eff een gekloot maar dankzij Hans zijn instructies is het helemaal goedgekomen :D

Foto's volgen..

IMG00195-20091229-1710.jpg

IMG00196-20091229-1711.jpg

Zo een foto van de verlaagde corsa... Eigenlijk had hij nog wat lager gemogen maar dit is ook mooi verlaagd.

Ik zal morgen eff foto's maken van de gehele auto.

Jaja... Denk dat ik toch maar eens ga kijken of ik hem lager kan zetten.. vooral achter..

5 cm voor minimaal nog..

als je nog een beetje comfort wilt zou ik hooguit nog een cm of 2-3 zakken :P

die TR van mij ligt ook op zijn laagst en veert alleen nog op de banden ;) en dat rijd niet lekker :jerry

origineel gepost door corsaagsi

Stuk beter ja, maar die van mij is net zo laag met een vast verlaging van 60mm.. Ik zeg: lager schroeven dat ding!

spulletje eey;)

voor een rat moet ie plat, zonder t extreem lage word t nooit wat vind ik..

Jaja jongens.. Ik ben er ook nog mee bezig.. Hij komt ook lager te liggen.. En spatlappen daar ben ik nog op aant wachten..

Achter kun je de veren wel weg laten en dan rubber blokken tussen de schokbreker plaatsen.

Kijk anders een naar de oplossing van max.

origineel gepost door freek corsa

Achter kun je de veren wel weg laten en dan rubber blokken tussen de schokbreker plaatsen.

Kijk anders een naar de oplossing van max.

Rubber blokken?

Ben nu echt naar iets aant zoeken...

Eff kijken of ik ze kan laten na persen.. anders miss mogelijk om de orginele zelf te persen...

Moet echt laaaaaggg man:jerry

Terug
Naar boven