• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa A2 1.3NB 1989 Rat Under Construction

Zelf persen zou ik niet doen,, tijdens het persen wordt ie gekoeld met een speciale olie ofzoiets.. Hij moet el sterk blijven natuurlijk en niet zwak op 1 plek waar je hem "buigt" zeg maar..

Zo, Vandaag de Corsa nog een stukkie lager gezet samen met HansKadett.

Nu moet ik snel nieuwe bandjes hebben en uit laten lijnen want de bandjes waren al schuin :angel

Miss nog een maatje kleinere banden zodat hij nog een stukje lager ligt.. Binnekort maar een plaat eronder lassen met 2 stukken rond aan de zijkant zodat ik ook wat kan vonken:afro

IMG00232-20100204-1524.jpg

IMG00233-20100204-1524.jpg

IMG00234-20100204-1525.jpg

IMG00235-20100204-1525.jpg

Edit: Nog eff het verschil

IMG00196-20091229-1711.jpg
IMG00235-20100204-1525.jpg

Toch 3 cm ongeveer.

Goed zo, Miss dat ik ooit nog op gedachten kom om hem nog lager te leggen...:cool:

dat lijkt er idd meer op. achter gewoon de veren afslijpen werkt ook.

ik heb nog wel setje wielen die er mooi onder staan ;)

de mijne gaan eraf en komen 15ers op.

Ik moet de auto echt snel uit laten lijnen, Ik rij nu als een bezopen iemand.. Merk gewoon dat de auto alle kanten op wil..

Best lijp.. Eff snel fixe dus..

ziet dr leuk uit man die wielen zo lekker diep in de kas:wub

en die kip :wors mensen zullen wel denken :wtf

origineel gepost door RRROYBOY

ziet dr leuk uit man die wielen zo lekker diep in de kas:wub

en die kip :wors mensen zullen wel denken :wtf

Haha, dat is idd zo.. Mensen die ik voorrang moet geven die een beetje onzeker zijn en rustig aan komen rijden gaan nog rustiger rijden om te kijken wat ik daar heb hangen voor..En om de auto in zijn geheel te bekijken.:P

En 100 meter van ons thuis ligt een middelbare school, en veel kinderen fietsen bij ons binnendoor door de straat.

Als ik dan thuis ben hoor ik vaak van die kinderen roepen; Kijk die kip! En dan blijven ze eff staan, rondje om de auto fietsen, lachen, schreeuwen enz.

Helemaal geweldig.. De reacties van mensen... Ze weten niet wat ze moeten denken...

Familie verklaard me voor gek.. Ze vinden me nu al gestoorder dan ze al vonden..:afro

lykt me geweldig om die reacties te zien, film het een keer en post het :jerry

wat word je volgende update trouwens :)

origineel gepost door RRROYBOY

lykt me geweldig om die reacties te zien, film het een keer en post het :jerry

wat word je volgende update trouwens :)

Dat is nog een verrassing, maar ik denk dat jullie daar heel erg van op gaan kijken..

Terug
Naar boven