• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa B GSi - 1994 *update*

hee.

nette auto man,,

volgens mij reed ik vandeweek achter jou in nijmegen (op de laatste brug van de graafseweg voor keizer karelplein)

of er moeten meer grijze gsi's met opc logo achterop rondrijden:P

Groenten

Weer een hoop veranderd... heb wat oude pics toegevoegd in de begin post. :)

Eerstvolgende wat op de planning staat is waarschijnlijk verlagen :hmmz

Zo na een klein ongelukje vorige week een update met de nieuwe velgen, corsa is wel vies hier ;)

Schermafbeelding%202010-11-06%20om%2019.24.36.png

Schermafbeelding%202010-11-06%20om%2019.24.50.png

Ja klopt, kwamen van een astra. Maargoed zijn geen originele velgen dus zegt niet heel veel denk ik? :P

Heb bovenin wat duidelijke fotos gezet.

Wil evt. de spatborden wat gaan verbreden.

origineel gepost door koekwous

kwamen van een astra toch? Dacht namelijk dat astra en corsa dezelfde et waarden hadden

Astra f kwamen ze van, et waarde is 46 standaard. Deze zijn wel een stuk lager hoor waren bij mij te breed namelijk achter.;)

origineel gepost door Astra F Vaassen

origineel gepost door koekwous

kwamen van een astra toch? Dacht namelijk dat astra en corsa dezelfde et waarden hadden

Astra f kwamen ze van, et waarde is 46 standaard. Deze zijn wel een stuk lager hoor waren bij mij te breed namelijk achter.;)

Zowel ET46 als ET49 is gewoon geleverd op de Astra-F

Ik heb hier een originele stalen Velg liggen van een Astra-F 1994, en die is ET46

Ik had op mijn Astra-F station eind 1993 14inch LM velgen zitten met ET49, deze zijn later vervangen door originele Astra-F2 GSi velgen 15ich, ook deze waren ET49

Ik heb een Astra-F 1.4i 1994 in onderhoud gehad, met origineel 14inch ET49 stalen velgen eronder.

Ook de stalen Velgen van de Astra-F sport zijn ET49 (15inch)

Willem

Haha nee veel te koud, rijd alleen als het moet :P

Maare thx!

DTM einddemper is van TEC-tuning ofzo, een of andere aftermarket.. maar wel een beetje kwaliteit :)

Dank dank! Klinkt wel goed ja..

Alleen heb k wel eens gehoord dat het ook ff kan duren voordat ie echt zn eigen lekkere geluidje krijgt.

Klopt dat?

Jup, duurt ff mijne was daarna nog niet echt lawaaierig, toen midden demper vervangen voor een buis toen had je geluid, 3 weken later de demper er weer tussen gezet(wat een kk herrie)

Erwin

Hij klinkt al wat beter!

Maar de demper hangt 'te strak'.. lijkt wel alsof er in de bumper metaal zit waar hij tegenaan rammelt.

Iemand een tip hoe ik dat kan oplossen?

Terug
Naar boven