KreidlerTheo
Lid
hallo,
bij deze open ik ook een topic over mijn corsa
ik heb een tijdje terug een corsa b GSi c20xe gekocht,
om dat ik ooit ronaldv van het opelforum heb mee geholpen met de ombouw van zijn corsa gsi naar c20xe
en toen toch wel een beetje verlieft ben geworden op de c20xe.. na dat ik met ronald toen een stukje ben wezen rijden met de corsa ...
dat geluid van een brullende c20xe met een groep a uitlaat heeft de knoop toen door gehakt er moest ook een corsa met een c20xe komen :mrgreen:
en dat is deze corsa geworden.
de motor:
C20XE M2.5
DDV Chip
M Tech sfi vervanger
3.5 Bar brandstofdruk
Groep A uitlaat vanaf de kat.
F20 Versnellings bak
GSi steekassen met aan de bakzeide diesel kineetjes.
de remmen:
Voorschijven Mathijssen 4 gaats, 282mm
Remklauwen ,ankers zelf :shock: , Calibra Turbo, remzuigers 57mm FN3 57/25 blokken OPC/Saab 9-3.
Achterschijven Astra F Gsi 16V klauwen Calibra blokken Omega B , Textar.Naaf Astra F Gsi met ABS.
Handrem standaard Astra vectra calibra
het uiterlijk:
Donkere koplampen
xenon verlichting
updates volgen snel!
Mvg Theo Olsthoorn
bij deze open ik ook een topic over mijn corsa
ik heb een tijdje terug een corsa b GSi c20xe gekocht,
om dat ik ooit ronaldv van het opelforum heb mee geholpen met de ombouw van zijn corsa gsi naar c20xe
en toen toch wel een beetje verlieft ben geworden op de c20xe.. na dat ik met ronald toen een stukje ben wezen rijden met de corsa ...
dat geluid van een brullende c20xe met een groep a uitlaat heeft de knoop toen door gehakt er moest ook een corsa met een c20xe komen :mrgreen:
en dat is deze corsa geworden.
de motor:
C20XE M2.5
DDV Chip
M Tech sfi vervanger
3.5 Bar brandstofdruk
Groep A uitlaat vanaf de kat.
F20 Versnellings bak
GSi steekassen met aan de bakzeide diesel kineetjes.
de remmen:
Voorschijven Mathijssen 4 gaats, 282mm
Remklauwen ,ankers zelf :shock: , Calibra Turbo, remzuigers 57mm FN3 57/25 blokken OPC/Saab 9-3.
Achterschijven Astra F Gsi 16V klauwen Calibra blokken Omega B , Textar.Naaf Astra F Gsi met ABS.
Handrem standaard Astra vectra calibra
het uiterlijk:
Donkere koplampen
xenon verlichting
updates volgen snel!
Mvg Theo Olsthoorn