Hallo allemaal
ik heb hier een Opel Corsa C Easytronic uit 2002 met een 1.0 motor.
Deze auto loopt voor geen meter, hij loopt zeer slecht, Bokt en je voelt de auto bewegen bij stationair draaien
als deze warm is dan trekt hij niet meer op of ik moet heel langzaam het gaspedaal indrukken dan beweegt hij enigszins en vervolgens rijd hij weer normaal.
Maar hij loopt niet soepel.
kan het ook de katalysator verstopt zijn?
Wat heb ik gedaan:
EGR + Gasklephuis schoon gemaakt
Bobine Vervangen
Bougies vervangen
Het probleem blijft voortbestaan
Na het schoon maken van het Gasklephuis kreeg ik een p1300 melding met als beschrijving
dat de Brandstoftank leeg zou zijn deze code heb ik gewist en nogmaals de auto gestart
deze foutcode kwam niet meer terug...
het is raar dat ik geen foutcodes krijg ondanks dat deze motor zo slecht loopt
Wat mij opviel is dat de LongFT op 0.0 blijft staan ook wanneer ik gas geeft beweegt deze amper en gaat zelfs naar -0.8 of lager
Met koud start gaat de LMM naar 17KG/u , erg hoog niet?
Onder ziet U de waardes:
Alvast bedankt voor de hulp.
ik heb hier een Opel Corsa C Easytronic uit 2002 met een 1.0 motor.
Deze auto loopt voor geen meter, hij loopt zeer slecht, Bokt en je voelt de auto bewegen bij stationair draaien
als deze warm is dan trekt hij niet meer op of ik moet heel langzaam het gaspedaal indrukken dan beweegt hij enigszins en vervolgens rijd hij weer normaal.
Maar hij loopt niet soepel.
kan het ook de katalysator verstopt zijn?
Wat heb ik gedaan:
EGR + Gasklephuis schoon gemaakt
Bobine Vervangen
Bougies vervangen
Het probleem blijft voortbestaan
Na het schoon maken van het Gasklephuis kreeg ik een p1300 melding met als beschrijving
dat de Brandstoftank leeg zou zijn deze code heb ik gewist en nogmaals de auto gestart
deze foutcode kwam niet meer terug...
het is raar dat ik geen foutcodes krijg ondanks dat deze motor zo slecht loopt
Wat mij opviel is dat de LongFT op 0.0 blijft staan ook wanneer ik gas geeft beweegt deze amper en gaat zelfs naar -0.8 of lager
Met koud start gaat de LMM naar 17KG/u , erg hoog niet?
Onder ziet U de waardes:
Alvast bedankt voor de hulp.