• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.

had een sticker van corsa tuning club op de achter raampjes.

foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.

[rquote=1909572&tid=46746&author=nova....]

81452271_1_large.jpg

Te koop op speurders

Wel vreemd,

nieuwe vriend van m'n ex heeft deze auto eind januari gekocht, met die wielen volgens mij.. :hmmz

en die woont niet in Landgraaf :P

[rquote=1910190&tid=46746&author=Nick-C20XE]net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.

foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.[/rquote]

Jurgen met de irmscher 2.3:D:D

[rquote=1910305&tid=46746&author=Ardenblue][rquote=1910190&tid=46746&author=Nick-C20XE]net 1 minuut geleden een goud gele (weet kleurnaam niet) uitgebouwde B op het service terrein van de Shortrally Ede.

foto geknipt maar kan niet uploaden van telefoon.[/rquote]

Jurgen met de irmscher 2.3:D:D[/rquote]

Plaatje bij het plaatje, niet heel duidelijk want hij was al een eindje weg en ik moest helemaal inzoomen met m'n telefoon.

20110409013.jpg

[rquote=1909516&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1909054&tid=46746&author=Corsa A GSI]vanmorgen rond half 8 op de rijkstraatweg tussen leersum en doorn een blauwe B met geblokt dak en gele koplampen .

vette bak:agent[/rquote]

Thanx! :D heb jou helaas niet gezien :agent

42.jpg
[/rquote]

Klopt helemaal reed in zafira van t werk dus word lastig flitste nogwel maar was wel laat haha dikke wagen man!

Donderdag stond er op de Baronielaan een corsa a zwart schuin in het parkeervak, deze had 16 inch zwarte BBS velgenen een dubbelle ronde einddemper..kenteken begon met SY, tijd 9:00 uur

Donderdag stond er op de Baronielaan een corsa a zwart schuin in het parkeervak, deze had 16 inch zwarte BBS velgen een dubbele ronde einddemper..kenteken begon met SY, tijd 9:00 uur

Rat corsa a weer gespot op de zelfde weg weer in vaassen hier. Zag nu pas hoeveel stickers dat ding had hahha rete veel:P

En net weer een corsa gespot haha een rode a corsa. Ding trok behoorlijk hard weg klonk snel! Was bij de laan van fasna beiden;)

[rquote=1907048&tid=46746&author=X-PloiD]Rond half 6 een witte verlaagde gecleande witte corsa b met led achterlichten. Zag er netjes uit ree hem voorbij op de middelste baan stukje A2 waar je 90 mag vanwege verbreding van de A2[/rquote]

imag0170t.jpg

By arklandgraaf at 2010-04-12

corsa2o.jpg

By arklandgraaf at 2010-05-19

corsabovenaf.jpg

By arklandgraaf at 2010-05-19

[rquote=1911177&tid=46746&author=Corsa A GSI][rquote=1909516&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1909054&tid=46746&author=Corsa A GSI]vanmorgen rond half 8 op de rijkstraatweg tussen leersum en doorn een blauwe B met geblokt dak en gele koplampen .

vette bak:agent[/rquote]

Thanx! :D heb jou helaas niet gezien :agent

42.jpg
[/rquote]

Klopt helemaal reed in zafira van t werk dus word lastig flitste nogwel maar was wel laat haha dikke wagen man![/rquote]

haha, je moet voor de grap zondag eens rond half 11 op de rotonde bij leersum gaan staan kijken, of om 10:15 bij hotel maarsbergen. daar vertrekken we met corsateam naar de meeting in doorn. Battle of the small aka BOTS:thumbup

k heb weer wat gemist geloof ik wel balen zit zondag weer int veen das wel jammer haha k kom uit leersum dus normaal gesproken ben ik er altijd waar is die meeting zondag dan? Gr evert

[rquote=1913260&tid=46746&author=SRLandgraaf]Dit is mijn oude , die heb ik aan richard verkocht en hij heeft hem weer verkocht ergens in utrecht[/rquote]

Ohw hahaah, dat wist ik niet. Welke mooi gemaakt moet ik zeggen

[rquote=1913508&tid=46746&author=Corsa A GSI]k heb weer wat gemist geloof ik wel balen zit zondag weer int veen das wel jammer haha k kom uit leersum dus normaal gesproken ben ik er altijd waar is die meeting zondag dan? Gr evert[/rquote]

tegenover je werk, als je daar nog werkt samen met leon. ;)

dus op het landgoed beukenrode :thumbup

Op de parkeerplaats aan de grieglaan in Tilburg staat een corsa b wit met een gsi voorbumper,tsw velgen en rv een stalen velg ... kleine roest plekjes op de acherkant. Tijd 11:20 uur

Net gespot rond 11 uurop de a 9 net voor alkmaar een zwarte tr ks-40-** zat spoiler op en voor goed verlaagd waarschijnlijk ook een 2 liter want zag volgens mij een benzine pomp zitten naast de tank . Ik reed under cover in mijn caddy en haalde je langzaam in om die car fe te checke . Iemand van hier ?

[rquote=1914108&tid=46746&author=funkycorsa][rquote=1913508&tid=46746&author=Corsa A GSI]k heb weer wat gemist geloof ik wel balen zit zondag weer int veen das wel jammer haha k kom uit leersum dus normaal gesproken ben ik er altijd waar is die meeting zondag dan? Gr evert[/rquote]

tegenover je werk, als je daar nog werkt samen met leon. ;)

dus op het landgoed beukenrode :thumbup[/rquote]

Jup werk er nogsteeds :)

zal voorlopig ook nog wel blijven denk ik haha.

maak je ff wat mooie foto's daar? ben benieuwd kan er helaas niet bij zijn :mad:

Terug
Naar boven