• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Een omgebouwde corsa b ,Was in 2 kleuren gespoten boven soort van roze achtig en onder donker paars.Was in spakenburg diegene reed richting de rotonde

Gisteren vrijdagavond rond 20.00 op de A15 ter hoogte van de Botlek tunnel van RidderKerk naar Rozenburg een Donker groene Corsa B kenteken nn-tt- ??.

redelijk standaard uiterlijk op de achterlichten en velgjes na. hy kwam naast me rijden op de snelweg en ineens gaf hy flink wat gas richting de bot lek tunnel

Iemand van hier toevallig of iemand die weet wat voor blok erin hangt want hy ging als de brandweer king:

origineel gepost door Corsa_Lunatic

ja ik rijd ook c20xe dus dacht da zal er ook wel 1 zijn.... hmz dus niet haha :P

Eigenlijk wel! Alleen dan met wat extra goodies ;)

origineel gepost door youri_corsa_gsi

Daar ligt een C20Xe in met tb's 220pk

Het is de oude van Bjorn, die heeft geen 220 pk :P

Denk niet dat de nieuwe eigenaar er veel aan gedaan zal hebben, dat was al zo'n beetje de max met de Dbilas TB's en t KMS...

:)

Vandaag in Eindhoven centrum voorbij Media markt, een zwarte Corsa B met grote plastic kont (achterbumper) :D side skirts en voorbumper... verder kon ik het niet goed zien... iemand van hier??

Gr GSI85

Vandaag... Voor de Brienoord... Richting Breda... Iets voor 1 uur...

Foto-I8U4M6F4.jpg

Vrouwtje achter het stuur :wors

vanmorgen om 10.50 op de boschdijk ri fellenoord een turqoise B gsi orginele staat die rechts een kap miste van de velg LH-TN-** in het centrum . en later reed deze over de rondweg van uit de DAF omstreeks 12.50/13.00.

origineel gepost door crossagek

mijn eigen crossa gespot op you tube

leuk om je eigen auto eens te spotten en zo te zien

jij heb steen slag:P bumpertje kleven bij die suzukihihihihi:jerry

Terug
Naar boven