• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

corsaracer

Post veel
rode corsa b bij de mediamarkt in maastricht. stond geparkeerd langs de toegangsweg richting parkeerplaats

14" cupvelgen en rieger achterbumper met remus uitlaat

MOOI WAGENTJE:thumbup:thumbup:thumbup

gespot zwarte corsa b,lexus achterlichten,dikke bumpers voor en achter en ik dacht chrome velgen of zoiets,kenteken ??-LK-HK of zoiets.

in rotterdam,kruising Beijerlandslaan en Colosseumweg.

tussen 16.30 en 17.00 u

Gespot topic maken was wel een idee..'

Zag van de week hier in woensel vlakbij (wcw vaartbroek) een rode b corsa 78-gt-?? diffusor achter lexuslampen achter... en een grote tribal aan de zijkanten . wie kent hem?

Ik heb ook nog een corsa gespot !!!

Een corsa A , kleur wit en IRMSCHER uitbouw rondom.

Deze reed tussen Almelo en Ommen achter mij .

Iemand van hier ???

Grtz Jacko

Rotterdam, een minuut of 20 geleden een babyblauwmetalic Corsa-B gsi op t stuk afrit spaanse polder A4 richting mac spaanse polder :)

K&N en andere stickers op de achterruit, volgens mij een rond sebring einddempertje, en 15" 5spaaks velgjes (lijken een beetje op de Dezent-T)

iemand van hier? (8)

Ik zie regelmatig een zeer smakelijk uitgebouwde rode corsa b bij mij op school staan in venlo (Gilde Opleidingen) heeft een groot rood opel logo op de achterruit zitten. Is deze misschien bekend bij iemand :)? Vorige week zag ik trouwens ook weer die limoengroene tigra rijden die het opschrift Coupe helemaal onderaan de b-stijl heeft zitten.

5chaap2k bedankt!

Zag net zo rond 16.10 uur een rode corsa a gsi ZT-08-?? met orignele gsi velgen en een booskijker (mattig) de kleur van de corsa ook had deze een (denk een sebringeinddemper eronder) en met achter 3 donkere ramen hij reed van de maratonloop de bosdijk op.

Heb eergister een donkerblauwe corsa B met Viper strepen over de auto gespot in de wijk Vaartbroek in Eindhoven. Meer kan ik er niet over vertellen, maar hij was wel mooi. niemand van hier?

Ken je VipertjeGTS nieteens? schaam je Lennart! :P

PICT9911Small.jpg

IMG_0066.jpg

vandaag weer 2 hele strakke corsa's gespot

eentje zie ik bijna dagelijks in de Borneostraat in zwolle staan een zwarte B (SH-HT-92)

verder kwam ik vandaag 2x een witte B tegen

(HH-LS-04)

kwam m rond 12.45 uur tegen in de albert cuypstraat in zwolle

later 's middags nog een keer rond 16.30 uur op de meppelerstraatweg in zwolle :D

schiedam - groenoord:

Zwarte corsa-a, verlaagd, sierstukje op de einddemper, rondom aardig donker geblindeerd op de voorruit na, dtmwisser (leo versie) en 15" brock velgjes

wie o wie... :D

limoengroen? tigra is dat een beetje na het goudzige toe??

collega bij mijn werk heeft zoon auto, is in dezelfde straat als Gilde 17inch wielen en allles in kleur

Terug
Naar boven