• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Gisterenmiddag iets na 4 uur op de A20 na Gouda richting Rotterdam ter hoogte van Moordrecht een super strakke grijze Corsa B met een mooi geluidje, lekker verlaagd en Sparco kuipstoeltjes erin. Geloof dat hij afslag Capelle a/d IJsel nam.

Originally posted by Anakin

Gisterenmiddag iets na 4 uur op de A20 na Gouda richting Rotterdam ter hoogte van Moordrecht een super strakke grijze Corsa B met een mooi geluidje, lekker verlaagd en Sparco kuipstoeltjes erin. Geloof dat hij afslag Capelle a/d IJsel nam.

Honza :)

moet je wel met m racen he! durf niemand meer sinds ie die kuipjes erin heeft :)

:jerry

Haha ik bleef hem voor hoor (liet hem gewoon niet langs) Maar we konden niet harder dan 150 toen werd het weer file. Ik heb trouwens gewoon helemaal standaard b-tje 1.4

Haha kga niet iemand storen die ook al zit te bellen;) en had zelf btje haast Maar mooie corsa!!!

Dat rode kruis brand daar al zowat een maand, is van de extra spitsstrook die nooit open is :P

Origineel gepost door X-TweeTy-X

vandaag weer 2 hele strakke corsa's gespot

eentje zie ik bijna dagelijks in de Borneostraat in zwolle staan een zwarte B :thumbdown (SH-HT-92) :thumbdown

verder kwam ik vandaag 2x een witte B tegen

:thumbdown (HH-LS-04) :thumbdown

kwam m rond 12.45 uur tegen in de albert cuypstraat in zwolle

later 's middags nog een keer rond 16.30 uur op de meppelerstraatweg in zwolle :D

:wtf Ik zou het nie fijn vinden als men kenteken op internet staat en denk de eigenaren van deze 2 corsatjes ook nie

grtz Snaky

Origineel gepost door Snaky

:wtf Ik zou het nie fijn vinden als men kenteken op internet staat en denk de eigenaren van deze 2 corsatjes ook nie

grtz Snaky

En waarom dan niet?? Noem me 1 reden waar dat slecht voor zou kunnen zijn? Dan kan iedereen buiten ook wel met afgeplakte nummerborden gaan rijden :hmmz

sommige mensen zijn een beetje paranooia..

op foto's kentekens weglaten oke.. maar gewoon een kenteken opnoemen die je bent tegengekomen.. lekker boeiend :jerry

ie de laatste tijd wel een leuke B

zwarte met rieger achter aan zet stuk

zit ook een OPC logo achterop!!!!

bekende

staat vaak in utrecht OVERVECHT-NOORD

kwam vanavond ook een erg leuke Corsa B tegen tussen de lichtmis en staphorst ter hoogte van het sheel tankstation op de a28 was rond 21.15 uur...

kon alleen zo snel t kenteken niet noteren ....

Originally posted by X-TweeTy-X

kwam vanavond ook een erg leuke Corsa B tegen tussen de lichtmis en staphorst ter hoogte van het sheel tankstation op de a28 was rond 21.15 uur...

hoe zag hij er verder uit qua kleur en bumpers etc?:vertag

Origineel gepost door Dark Vision

het was een zwarte... (net als mijn oude kleur)

was wel uitgebouwd maar precies hoe en wat?! ......

Origineel gepost door Dark Vision

het was een zwarte... (net als mijn oude kleur)

was wel uitgebouwd maar precies hoe en wat?! ......

mmzz ok dan...ik zie er namelijk in Hoogeveen af en toe ook 1 rijden, echt stoer dinky! geblindeerde ramen cup-velgjes d8 ik..:hmmz

Een half uur geleden bij station Bussum-Zuid, stond een volgens mij donkerblauwe corsa B 3-deurs. Dubbele uitlaat, sportvelgen. Was niet heel veel aan gedaan optisch. Stond daar samen met een Polo, Golf IV en een Accord. Iemand van hier?!

een zwarte corsa gespot bij Prosysta in emmeloord, vrijwel standaart alleen lexuslook achterlichten volgens mij.. kleur zwart. iemand van hier?

gelukkig wordt ik niet overal gespot.. hahahaha

In enschede rijden wel meer leuke wakkies rond.....

Maar let er vaak niet zo op moet ik zeggen.

ben altijd druk ofzo :angel

Origineel gepost door corsaboy

gelukkig wordt ik niet overal gespot.. hahahaha

In enschede rijden wel meer leuke wakkies rond.....

Maar let er vaak niet zo op moet ik zeggen.

ben altijd druk ofzo :angel

Heb je laatst nog gespot bij de mac in hengelo :P

Terug
Naar boven