• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

dat klopt maar dat kwam omdat ik moest sleutelen in hengelo,

ik moest nog bij het revisie bedrijf langs en die wouden de corsa een keer in het echt bewonderen... Dus maar even meegenomen en lekker uitgelaten op terug weg tegen een hele dikke audi a8.... :D

Origineel gepost door Wallie20

Origineel gepost door corsaboy

gelukkig wordt ik niet overal gespot.. hahahaha

In enschede rijden wel meer leuke wakkies rond.....

Maar let er vaak niet zo op moet ik zeggen.

ben altijd druk ofzo :angel

Heb je laatst nog gespot bij de mac in hengelo :P

Kan het zijn dat ik jou zag wegrijden bij automaxx?

rode corsa-b gsi in egmond aan zee rond een uurtje of 6 a 7 vanavond

rieger achterbumper, sharklook voorbumper en een zwarte no-fear sticker op de achterruit :)

Bordeaux-Rode corsa-A sedan of TR (kon t niet goed zien) in schiedam met ruitewisserspoilertjes en opnieuw een zwarte no fear sticker op de achterruit.

zojuist hier voor de deur van mn werk

hey johan,

ga je nu elke corsa die je spot met een no fear sticker hier posten.

ben je nog wel ff bezig denk ik hahahah :D:D

Vandaag in Lopik (utrecht eo :P)

Kon nog net ff me telefoon richten op de auto... wel een net ding man, psg kitje?, dak zwart, mooie borbets eronder, achterkant ook wel netjes... Behalve die dakspoiler, zou ik zelf niet doen.. Voor de rest... :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

normal_06072006189.jpg

hier in weesp staat een Zwarte corsa b MEt mooie uitbouwsetje en verlaagt met dubbele uitlaat en staat groot irmsher op de skirts iemand van hier

vandaag om half 4 in ijmuiden een zwarte b corsa gespot (reed richting a22)

-strake achterklep met booskijkers over ze smoke achterlichten

-broch b2 of b4 verchroomde velgen (op ze duits buiten de kassen)

-auto lag zeer laag bij de grond!

-voorbumper zag ik niet goed maar denk of gecleande gsi bumper of gladde bumper van nieuwer model corsa!!

iemand van hier!!

vanavond in Harderwijk (vlak bij het station/cafe stoppels) een zwarte Corsa, heb niet heel goed kunnen zien maar hij had een gecleande achterklep, redelijk laag, DTM Voorbumper, niet de standaard skirts. Iemand van hier?

owja en volgens mij was het nummerbord iets met SS-...?

Origineel gepost door Astralfred

Martijn_Corsa is van de week wel gespot in Beuningen door mijn vriendin ;) :thumbup Lekker trouwens nu he om vd snelweg naar het dorp te komen :mad:

zowwww da kun je wel zeggen...blij dat ik daar nie dagelijks hoef te komen!! woon in Nijmegen.

maareh zijn flink aan het breken daar!!

Vrijdagavond op de rondweg van Bergen op Zoom vette C gespot!

Bordeaux rood, geblindeerde ramen, errug laag en kleine cup velgjes.

Was echt een stoere bak!

:thumbup

Origineel gepost door FutureCow

vanavond in Harderwijk (vlak bij het station/cafe stoppels) een zwarte Corsa, heb niet heel goed kunnen zien maar hij had een gecleande achterklep, redelijk laag, DTM Voorbumper, niet de standaard skirts. Iemand van hier?

Hmm niet lullig bedoeld hoor maar denk niet dat dat het nummerbord was met ss-...

Want de kentekens met SS zijn niet uitgegeven :D

Origineel gepost door the_king88

Origineel gepost door FutureCow

Hmm niet lullig bedoeld hoor maar denk niet dat dat het nummerbord was met ss-...

Want de kentekens met SS zijn niet uitgegeven :D

Zit wat in :) Wist ik eigenlijk ook wel.

Nummerbord is dus S?-??-?? :)

vandaag dinsdag 18-07 een blauwe B corsa met donkere achterlichten,dikke bumpers,standaard uitlaat kenteken SG-..-..

op de spinozaweg linksaf langs de laagjes richting de colosseumweg

rond half 10 , 10 uur

Terug
Naar boven