X-TweeTy-X
Post weinig
Origineel gepost door corsadriver109
Origineel gepost door X-TweeTy-X
corsa b in steenwijk stond geparkeerd aan de W... straat.... als de pers dit leest weet ie het waarschijnlijk wel...
zal er verder nog niet op in gaan...
en tijdje terug al een kawasaki groene (volgens mij) corsa b in zwartsluis... kenteken 41 - .. - .. ging in de richting zwolle/hasselt zag er leuk uit
en vorige week corsa b met 2 chickies achter de voor en achterraam zat nummerbord met de tekst tweety...
zijn dit mensen van hier???
hmmz die in steenwijk wat voor kleur was die??
eneh die 2 chikies in een corsa?? wasdat toevallig vrijdag ??
de laatste was denk ik ikke
die op de weemstraat was een oranje...
en denk idd dat jij die tweety was... of er moet nog zo een rond rijden daar.... was een rode?? of ben ik nu in de war met de ford KA die ik laatst zag met tweety platen achter de ramen....?? was idd vrijdag volgens mij....
ik reed toen wel met een vriendin
heb achter de achterruit een kentekenplaat zitten met tweety en een afbeelding van tweety op de achterruit
op de voorruit heb ik een zonneband met de tekst tweety en 2 opel logo's
Origineel gepost door X-TweeTy-X
corsa b in steenwijk stond geparkeerd aan de W... straat.... als de pers dit leest weet ie het waarschijnlijk wel...
en tijdje terug al een kawasaki groene (volgens mij) corsa b in zwartsluis... kenteken 41 - .. - .. ging in de richting zwolle/hasselt zag er leuk uit
en vorige week corsa b met 2 chickies achter de voor en achterraam zat nummerbord met de tekst tweety...
zijn dit mensen van hier???
hmmz die in steenwijk wat voor kleur was die??
eneh die 2 chikies in een corsa?? wasdat toevallig vrijdag ??
de laatste was denk ik ikke
die op de weemstraat was een oranje...
en denk idd dat jij die tweety was... of er moet nog zo een rond rijden daar.... was een rode?? of ben ik nu in de war met de ford KA die ik laatst zag met tweety platen achter de ramen....?? was idd vrijdag volgens mij....
ik reed toen wel met een vriendin
heb achter de achterruit een kentekenplaat zitten met tweety en een afbeelding van tweety op de achterruit
op de voorruit heb ik een zonneband met de tekst tweety en 2 opel logo's