• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Origineel gepost door Fearless

Vanmiddag uit verveling de auto gestart om maar even een stukkie te gaan rijden op deze mooie zomerse dag:wors.

Draait er voor me een witte corsa b de weg op, ik had het raam open...hij klonk wel grappig...maar de zwarte rookpluimen die hij produceerde stonken toch wel aardig.

Ik heb een foto van de corsa geschoten...met de telefoon:afro.

Check vooral die inmens grote banden:D

10092006092gz0.jpg

zat hier een rasta man in?????

lijkt verdomt veel op die van een collega uit amersfoort

Nee een gewoon normale man met een blond vrouwtje er naast..heb hem nog ingehaald om mijn opellogo te laten zien op de achterruit :D

Origineel gepost door Fearless

Nee een gewoon normale man met een blond vrouwtje er naast..heb hem nog ingehaald om mijn opellogo te laten zien op de achterruit :D

Waar heb je deze gezien? ik heb deze volgens mij ook een aantal keer in Harderwijk gezien

Origineel gepost door corsa_girl

Origineel gepost door mayhem

rond 4 uur ter hoogte van spykernisse: een zwarte corsa b, standaard bumpers, wel lekker laag en doorgelaste kap met impreza happer

waarschijnlijk was t deze...

2z8ncqa.jpg

Dit is een foto toen ie nog in bezit was van de vorige eigenaar.

aan t neusje te zien wel ja, mooi dingetje:thumbup

er stond vrijdagmiddag/avond een oranje corsa b naast me in nijmegen bij de stoplichten bij de oprit van de snelweg.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het martijncorsa van hier van het forum.

heeft iemand een duidelijke foto van martijncorsa zijn wage?

Originally posted by mayhem

Origineel gepost door corsa_girl

rond 4 uur ter hoogte van spykernisse: een zwarte corsa b, standaard bumpers, wel lekker laag en doorgelaste kap met impreza happer

waarschijnlijk was t deze...

2z8ncqa.jpg

Dit is een foto toen ie nog in bezit was van de vorige eigenaar.

aan t neusje te zien wel ja, mooi dingetje:thumbup

Hey da's mijn oude waggie !!:thumbup

Vandaag gespot een mooie blauwe corsa B op de Briennenoord brug rond half 5. We stonden gezellig in de file. Alu ruitenwissers, sportdempertje eronder, aparte achterlichten en nummerbord eindigde op 77. Ik reed in een zwarte 206 SW.

Eindje verder rechtdoor richting den Haag en rechtsaf richting Zierikzee/Ahoy weer een blauwe corsa b met mooie velgjes en aparte achterlichten maar nu nummerbord eindigend op 88 :P

Iemand van hier??

tevens in spykernisse, een felgroene corsa a, volgens my met rolkooi, lag ook behoorlijk laag, dame achter t stuur:wors

heb nog duimpje gegeven

Die heb ik laatst ook gezien, zag er netjes uit.

Vanmiddag uit verveling de auto gestart

Wat een luxe zeg :)

Origineel gepost door saiko

tevens in spykernisse, een felgroene corsa a, volgens my met rolkooi, lag ook behoorlijk laag, dame achter t stuur:wors

heb nog duimpje gegeven

Die heb ik laatst ook gezien, zag er netjes uit.

welke van de 2;):D

De impreza happer, zag hem in Hoogvliet.

Het is trouwens Spijkenisse :D

:swear klinkt als, lijkt op:jerry:jerry

Origineel gepost door sjoerdps

er stond vrijdagmiddag/avond een oranje corsa b naast me in nijmegen bij de stoplichten bij de oprit van de snelweg.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij was het martijncorsa van hier van het forum.

heeft iemand een duidelijke foto van martijncorsa zijn wage?

deze soms??

3zk3d55.jpg

precies ;)

Wat doe jij trouwens hier in de buurt, boern leven zat?

vrydag avond standaard, en verder, tsjah.. rondje trappen:D

Originally posted by Anakin

Vandaag gespot een mooie blauwe corsa B op de Briennenoord brug rond half 5. We stonden gezellig in de file. Alu ruitenwissers, sportdempertje eronder, aparte achterlichten en nummerbord eindigde op 77. Ik reed in een zwarte 206 SW.

mijn ouwe corsa eindigt op 77. Maar die had ook een dichte achterklep, doorgelaste motorkap en alles...dan had je dat vast wel vermeld :P

Kwam vandaag een OPC blauwe corsa tegen in Zutphen rond half4 Hij was zoekende naar een straat want was zelf ook zoekende en ben hem 3 keer tegen gekomen... Nummerbord eindigde op 99 Corsa B met monster/rs bumper

en cupdiffusor...

Terug
Naar boven