• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

weet iemand trouwens iets over mijn oude corsa? Hij schijnt in tilburg ofzo te rijden. De laatste keer dat ik hem gezien heb was in assen, ding zag dr toen niet egt meer uit...Bumper achter zat een scheur in + lakschade, Lelijke lampjes in de bumper gemaakt, flinke steenslag en het ergste: de hele asbak puilde uit :fy1 maar weet iemand er iets over?

GESPOT

vandaag (30-09-2006) op de A12 bij veenendaal om 17.00 uur. gespot

knal oranje corsa B met dubbele uitlaat en verlaagt.

en een donkere (zwarte) corsa C (geloof ik).

ze gingen er bij veenendaal eraf en gingen linksaf richting de ABI.

ikzelf reed in een rode opel astra station met autoambulance

3zk3d55.jpg
[/quote]

het zijn dus de 2 rechtse corsa's

Vandaag kwam ik een corsa A tegen richting dalem(naast gorinchem) het was een zwarte met racegaas in de grill en donkere ramen.

Meer kon ik zo gauw niet zien want door de middenberm zag ik het verder niet goed.

Miss iemand van hier?

beetje laat maar toch

vrijdag middag rond 1330.

sevaas en een andere blauwe corsa(weet nie hoe die heet) met multispaaks velgen.

bij het tankstation A27 maartensdijk

Kwam gisteren een Oranje corsa B tegen beetje de zelfde kleur als die van Martijn.. nummerbord begon met HT dikke lsp verbreders om de auto heen maar echt niet mooie velgen... Ik reed in de bedrijfsbus van De Lange.

Origineel gepost door X-TweeTy-X

staat bij een autoschade bedrijf in meppel ook een oranje corsa

Die heb ik ook al vaak zien staan , vraag me af of het van personeel of van een klant is voor project ofzo.

Grtz Jacko

net gespot rondweg Karel de grotelaan Lidl zwarte B corsa ovale einddemper en witte meerspaaks velgen (kan niet op de naam komen:hmmz.. en een witte rolkooi erin

corsa B98... je had hem ook nooit weg moeten doen:angel

Gespot, eergistermiddag rond half 6 richting bussum, een zwarte corsa b. Lexuslook achterlichten, rond pijpje eronder

SP_A0340.jpg

Vanochtend op de weg langs Anna's Hoeve richting hilversum een donkerblauwe, verlaagde corsa B met hele dikke banden eronder.

En gisteren, ook nog de volgende:

SP_A0341.jpg

Denk alleen niet dat die eigenaar hier komt :P

Originally posted by nova....

net gespot rondweg Karel de grotelaan Lidl zwarte B corsa ovale einddemper en witte meerspaaks velgen (kan niet op de naam komen:hmmz.. en een witte rolkooi erin

corsa B98... je had hem ook nooit weg moeten doen:angel

ach..als je weet wat ik nu heb :wub

een donkerblauwe corsa b met cupvelgen, zwarte MHW's, verlaagd, nieuw model. Staat vaak op het industrieterrein bij de technische Unie in Eindhoven.

Greetz,

Origineel gepost door DunNow

een donkerblauwe corsa b met cupvelgen, zwarte MHW's, verlaagd, nieuw model. Staat vaak op het industrieterrein bij de technische Unie in Eindhoven.

Greetz,

Heb hem ook gezien Patrick, staat daar altijd. Reed laatst achter hem, hij werkt daar ergens. Is een mooi ding

Origineel gepost door AB-Lennart

Greetz,

Heb hem ook gezien Patrick, staat daar altijd. Reed laatst achter hem, hij werkt daar ergens. Is een mooi ding

ja hij werkt voor JIT denk ik. Even zijn MHW"s overschroeven :D

Origineel gepost door AB-Lennart

Greetz,

ja hij werkt voor JIT denk ik. Even zijn MHW"s overschroeven :D

GVD idd. Ben al lang op zoek naar die dingen :D

Terug
Naar boven