• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Origineel gepost door corsa_b98

Originally posted by nova....

net gespot rondweg Karel de grotelaan Lidl zwarte B corsa ovale einddemper en witte meerspaaks velgen (kan niet op de naam komen:hmmz.. en een witte rolkooi erin

corsa B98... je had hem ook nooit weg moeten doen:angel

ach..als je weet wat ik nu heb :wub

Cr(ni)x

kan wel leuk zijn..... maar kan nooit niet tippen tegen een corsa:D

Origineel gepost door nova....

Origineel gepost door corsa_b98

Originally posted by nova....

net gespot rondweg Karel de grotelaan Lidl zwarte B corsa ovale einddemper en witte meerspaaks velgen (kan niet op de naam komen:hmmz.. en een witte rolkooi erin

corsa B98... je had hem ook nooit weg moeten doen:angel

ach..als je weet wat ik nu heb :wub

Cr(ni)x

kan wel leuk zijn..... maar kan nooit niet tippen tegen een corsa:D

Zijn wel veel sneller, alleen heb je dan wel een rijdende doodskist :hmmz

IMG_0019.jpg

ik zou toch niet meer willen ruilen, sorry :D

ik kan nog steeds rijden, alleen ben te eigenwijs :agent eind van de winter wordt ie gefixed en komen dr nieuwe wielen onder denk ik.. :agent

vrijdag zag ik een gle corsa B met geblindeerde ramen.

dacht eerst tot het be yellow was maar deze had een naam op de achter ruit staan iets van 4 letters kon het niet goed lezen. iets van lede of zo

deze corsa reed overvecht zuid uit richting de zuilens ring

@SanguiniusNL wrote:
20120419_193622.jpg

gister in zeewijk, ijmuiden :)

stickertje van 'Dark night tuners' erop.

Volgens mij zag ik deze gisteren om ±16.00 uur van de A10 Zuid afkomen vanuit richting Den Haag.

Gisteravond in de buurt van Rotterdam ongeveer een uitgebouwde zwarte corsa c gespot met in ieder geval mooie velgjes en een achterbumper lip met dubbele uitlaat aan weerszijden, voorkant kon ik niet zien omdat het donker was en ik hem pas in de gaten had toen hij voorbij kwam.

ik heb m ook weleens zien staan.. maar heb verder niets met die oplichters daar :sleeping

zal wel iemand zijn die er werkt :)

zondag rond half 5 in spykenisse: een geel/groenige corsa a (die kleur van de corsa b) strak en laag.

en verder nog: love2xlr8, blitzkrieg en A.bascona :thumbup

3 corsa a 16v binnen 1 minuut:wub:wub

Originally posted by mayhem

zondag rond half 5 in spykenisse: een geel/groenige corsa a (die kleur van de corsa b) strak en laag.

in colonne

Origineel gepost door Spijkcity

Originally posted by mayhem

in colonne

In Colonne langs de weg :jerry, dat was wel een beetje jammer

Ik heb dus ook Mayhem gespot moets wel ff 2 keer kijken :thumbup

ik reed ook 2 keer langs:P:P

ik herkende je corsa niet, pas toen ik langskwam zag een bekend hoofdje.

ff gekeerd en by de mac wou ik weer ff draaien, komt love2xlr8 langs, eerdat ik weer gekeerd was waren jullie al weg:thumbdown

wou ff komen buurtenking:

volgend weekend maar weer een rondje spijk-rotterdam crossen:D

Vandaag gespot rode corsa A zonder achternummer plaat, gat in de deur (bestuurders kant)...

Gespot tussen veenendaal / ede (snelweg)

Iemand van hier?

Zoja, tijd om is wat aan je auto te doen...

Klinkt als mijn auto, alleen heb ik wel een nummer plaat:D Vanaf vandaag ben ik makkelijker te herkennen trouwens...Als je een rode corsa ziet, met een HELE GROTE SPOILER op het dak:p dan ben ik het! haha!

Een metallic blauw/grijse Corsa C, echt een HELE mooie bak, spoiler, skirts, bumpers, custom backlights, verlaagd, mooie dubbele einddempers, gezien bij de loodsen van Aktief Car Management in Hoogland(Amersfoort). Schijnt een medewerker van ACM te zijn. Collega zei dat de audioinstallatie helemaaaaal te gek voor woorden was...:thumbup:thumbup:thumbupToevallig ook iemand van hier?

(ik werk als hiker voor ACM, vandaar dat ik er regelmatig kom, die auto staat er bijna elke dag)

Groet Marck

Vanmiddag rond 14.00 uur op de Keizersgracht in Ehv een B gsi grijs met voorbumper standaart gsi achter riegerbumperdiffusor met standaart 5 spaaks velgen en een enkele ronde demper dacht 60 mm.Kenteken HJ-BN-??

en een tijd geleden gezien een a corsa rood met een dikke voorbumper wit en achter ook een witte bumper met daar in de text CORSA deze reed op de JF Kennedylaan ri A50

Terug
Naar boven