• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Origineel gepost door Airwave

Marck, volgens mij heb ik jou net een uurtje geleden (13.30) gespot in Laren op de grote kruispunt bij de stoplichten. Jij sloeg daar linksaf en ik kwam je tegemoet. :D

Klopt, was op weg naar huis :jerry, was helemaal binnedoor vanaf Velp naar Blaricum, leuk ritje...Eindelijk is gespot :jerry

He rene (badmuts) reed jij vanmiddag tegen 13:10 uur op de hengelose straat in Enschede richting de UT???

want zoja dan ben je gespot door mij

Een B- Corsa, grijs in Hoofddorp. Kenteken Gv-j.-..

Zag er wel netjes uit,; verlaagd andere velgen uitlaatje en van die plastic randjes om de achterlichten

Origineel gepost door corsieturbo

He rene (badmuts) reed jij vanmiddag tegen 13:10 uur op de hengelose straat in Enschede richting de UT???

jep, that was me...ging naar de sportschool :jerry:jerry

kon je mn raamband niet goed lezen dan? :)

vanavond gespot, donkergroene Corsa B met getinte ramen. Stond voor het stoplicht op de Gronausestraat, kruising met de singel.

Was een leuk Corsa'tje, geinige velgjes...net bakkie :thumbup

Origineel gepost door BadMuts

Origineel gepost door corsieturbo

jep, that was me...ging naar de sportschool :jerry:jerry

kon je mn raamband niet goed lezen dan? :)

daaraan herkende ik je ook;)

Origineel gepost door BadMuts

vanavond gespot, donkergroene Corsa B met getinte ramen. Stond voor het stoplicht op de Gronausestraat, kruising met de singel.

Was een leuk Corsa'tje, geinige velgjes...net bakkie :thumbup

en wederom, gister, deze Corsa gespot maar nu op hengelosestraat richting de UT.

Heb daarna nog 2 Corsa's gespot. De 1e was een donkerpaarse met getinte ramen, verlaagd, sportvelgen en andere einddempertje. Stond op de kruising van de singel met de oldenzaalsestraat. Corsa sloeg rechtsaf richting Deppenbroek/Oldenzaal.

Stukje verderop zag ik nog een rode Corsa, met standaard zwarte bumpers, verlaagd en sportvelgen en Remus DTM einddemper.

K zie de laatste dagen steeds meer Corsa's rijden hierzo :)

Origineel gepost door corsaboy

tis weer mooi weer.

:agent

is de corsa rijder een mooi weer rijder dan...king:

net gespot in neerpelt (BE)

blauw metallic corsa zonder voorbumper, wel overduidelijk turbo-blok aan de intercooler te zien

chroom TH velgen

verlaagd

geen kentekenplaten (foei :P)

hoop herrie en afblaas geluiden

Vandaag op school,Hilversum roc Een Grijze corsa A Met geblindeerde achterraampjes,sportieve velgjes eronder en volgens mij ook verlaagd

Kenteken was ZT-25-YN Iemand van hier toevallig ,Zag hem staan toen ik in de les zoals gewoonlijk naar buiten zat te kijken naar de parkeerplaatsking:

gespot...

zal niet weten van wie deze C is :jerry

live in action:

gespot.jpg

Van Bas en Sandra;)

Kijk maar even bij Corsa C upgrade hier op Corsa forum

EDIT: Ow dat was sarcastisch bedoeld :jerry

Terug
Naar boven