• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Mayhem,Da moet haast wel :D

Gespot een zwarte orginele a corsa gsi kenteken DZ-FD-** rondweg bij de Kloosterdreef/Woenselmarkt tijd rond 18.30

Origineel gepost door PAASHAAS

Ik heb vanmiddag een gele corsa/combo B gespot in Hoensbroek....alleen de foto wilde niet zo makkelijk lukken ;)

De wagen had iets van opel club / opel team op z'n voorruit staan en volgens mij ook een andere bumpert erop en lichtmetaal

dat was ik inderdaad, ik was opweg naar Sittard, ik zag dat foto toestel wel hoor PAASHAAS:D

Origineel gepost door bbg_gendt

In arnhem op de pleiroute, een groene tr met dikke uitlaat, zo te horen ook andere blokje? Sleeper:D Iemand van hier?

Blauw groenig? een donkergroen linker voorspatbord?

Snerpend geluid?

Lijkt op mijn oude c20xe ;)

Origineel gepost door Andreas.Berger

dat was ik inderdaad, ik was opweg naar Sittard, ik zag dat foto toestel wel hoor PAASHAAS:D

:thumbup

Het was ook niet mijn bedoeling om het te verbergen dat ik een foto probeerde te maken, maar je weet het we zaten vlak voor die rotonde dus ik had mijn aandacht nodig voor het knipperlicht en de versnellingspook dus het viel me nog mee dat ik nog een glimp van je combotje erop kreeg....

Maar stoer wagentje hoor vind m echt leuk met die kleur :thumbup

Origineel gepost door Piele

Origineel gepost door bbg_gendt

In arnhem op de pleiroute, een groene tr met dikke uitlaat, zo te horen ook andere blokje? Sleeper:D Iemand van hier?

Blauw groenig? een donkergroen linker voorspatbord?

Snerpend geluid?

Lijkt op mijn oude c20xe ;)

kleur tjah snot groen zeg maar , wel idd snerpend geluidje:thumbup

Bij de HTS Autotechniek in Arnhem 4 deurs Corsa A sedan dezelfde snotgroen waar jullie het over hebben volgens mij:P

15' inch staal met Opel doppen hij is hier vaker over het forum geweest. De Corsa wel eens gezien van het forum lag een C20xe in.

Weer eens wat anders bij het rallyteam dan die eeuwige 205 of Volvo 340:P

Dan staan er nu dus twee Corsa A met C20XE op school.

Zal wel even horen van wie ze zijn aar die huppelen hier niet op het forum rond zover ik weet.

Wordt er eindelijk is een auto van mij gespot, is ie niet meer van mij.... :fy1

:jerry

Jongen deed idd HTS auto techniek

Een rooie A3 met strakke klep en een vierkante Remus en als het goed is een halve Wiechers kooi erin 15' antrachiete OZ Formula's met 165-50-15 bandjes ziet er strak uit alleen jammer van de deuk in de achterklep:thumbdown

En dan die A sedan die staat er pas sinds vorige/deze week.

Marck je moet wel wat doen om school te halen:jerry Ze staan btw achter de HTS waar het rally en dragraceteam ziten

gespot zondag in obdam ( NH ) bij de autocross een witte corsa A3 met rode en blauwe vlakken op de zijkant , rallylook , leuk ding om te zien :thumbup

iemand van hier toevallig ???

Terug
Naar boven