• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Origineel gepost door GSi Fanatics

Dikke shit die velgen hoor! En zie dat je in Enschede woont, heb je nog niet vaker zien rijden, woon je in t centrum?

nee, niet direct in het centrum.

ik woon, op zich, niet zo heel erg ver van Saxxion hoge school.

wat deed jij daar dan? zit je daar op school?

grt. René king:

@ corsaboy. ik rij elke middag, meestal tussen half 5 en half 6, met mn collega´s vanaf de c1000 terug en altijd via de blablabla. let maar eens op 3 busjes ( VW LT´s) van Oke OLe Ole:D. 1 van die 3 ben ik :thumbup

Origineel gepost door JackM83

Afgelopen week gespot in Zwolle vlakbij de Opel Dealer.

GespotinZwolle.jpg

Iemand van hier ?

Stond er vandaag weer in hetzelfde straatje .

Iemand die de wagen/ eigenaar kent?

zag weer de zelfde oranjese corsa rijden

rond 21.30 in oyen reed achter een scooter aan richting de dijk

zag geen forum sticker zitten

Ja zit daar op school, helft van de tijd op de maere en helft op et saxion ongeveer.. Hadden net pauze en zaten ff buiten vandaar.. :)

volgende keer maar ff zwaaien dan ;-) hehehehe

Origineel gepost door BadMuts

Ja zit daar op school, helft van de tijd op de maere en helft op et saxion ongeveer.. Hadden net pauze en zaten ff buiten vandaar.. :)

volgende keer maar ff zwaaien dan ;-) hehehehe

Yup - zag je te laat dus..;)

Originally posted by corsaboy

Originally posted by reddevil_1

afgelopen week iedere dag een oranje metallic corsa b gsi gespot aan de xxxx te xxxxxx. Auto was voorzien van een evo motorkap, 3 xtra tellers in de A style, antraciet gekleurde 7 spaaks velgen. mooie wagen.:vertag Wie o wie? O ja op die plaats had ik een paar weken eerder de vriendin van Badmuts gespot.

wat moet jij bij mij huis dan??

das de auto van servaas.. die staat ff tijdelijk bij mij

Ja die is van mij inderdaad.

Maar je mag wel naar de Pearle toe, want sinds wanneer heb ik 7 spaaks velgen dan :wtf

IM000369.JPG

:jerry

Vandaag zilver grijze corsa gespot! Met andere voorbumper, achterlichten en mooi velgen.

Vanuit De Meern naar Vleuten.

Ter hoogte van station Terwijde. rond 8.00 uur vanochtend.

Jij reed achter mij (blauwe astra met lexus-look lichten) en was druk met je make-up en je oksels... haha :D

ringweg eindhoven rond 17.00.gifgroene corsa a,met clean achterklep .

heb hem niet goed kunnen zien.hij reed aardig door.

vandaag gespot in Enschede, geparkeerd aan de Hengelosestraat tegenover dat flat wat ze aan het renoveren zijn (kant van de VW dealer);

een zilvergrijze B Corsa met andere voorbumper, monster sideskirts, verlaagd sportvelgen en witte kuipstoelen.

leuk bakkie :thumbup

Vandaag gespot op de A58 richting Eindhoven, knooppunt Ekkersrijt: zwarte corsa B met donkere achterlichten, geblindeerde ramen (alleen achter geloof ik), diffuser met aan een kant een uitlaat met 2 ronde eindstukken, andere sideskirts en een GSI voorbumper.

Dit was tussen 12.00u en 13.00u

de groeten,

Dennis

vandaag in Eindhoven op de rondweg bij DAF rond 14:15. Een zwarte corsa B met rieger achterdiffusor en sideskirts, alleen er zaten velgdoppen op :thumbdown achter de stuur zat een vrouwlijke bestuurder volgens mij zat er ook een jongen langs...

ik reed langs jullie op mn Yamaha R1 :cool:

Originally posted by corsa-C-1.8

Vandaag gespot op de A58 richting Eindhoven, knooppunt Ekkersrijt: zwarte corsa B met donkere achterlichten, geblindeerde ramen (alleen achter geloof ik), diffuser met aan een kant een uitlaat met 2 ronde eindstukken, andere sideskirts en een GSI voorbumper.

Dit was tussen 12.00u en 13.00u

de groeten,

Dennis

corsaracer?

DSC05244.jpg

Terug
Naar boven