• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Bij mijn werk vlakbij staat een Rode Corsa C dagelijks...

Leuk ding om te zien, volgens mij met apparte bumpers.

Op de voorruit staat extreme styling ? of xtreme team? (weet ik zo ff nie meer)

Staat tegen over het oude pand van Pouw...

Wie is da?

Originally posted by BadMuts

Origineel gepost door Corsa_GSi

Dat is een bekende pleisterplaats in het oosten des lands voor de Corsa rijders :jerry

jups, daar woont zo'n wacko jacko die schijnt te luisteren naar o.a. de namen Geitenneuker, Paardenbeffer of Marcel.

ligt aan de situatie welke naam hij gebruikt :jerry:jerry

pas op he kikkervisje :vertag:vertag

haha

Maar goed Ik spot tegenwoordig regelmatig in duitsland een Rode Corsa B, Weg tussen vreden en alstätte.. Ja is wel een NL kenteken.. iemand van hier king:

Origineel gepost door BadMuts

Origineel gepost door corsaboy

bekende plek.

waar is dat toch rené king:king:king:king:

in de ghetto van de bronx :jerry:jerry [/quote

Ik zie nu net op OGC dat er een bijna zelfde corsa iig met de zelfde velgen rond rijd in enschede... ook nooit gespot trouwens...

Origineel gepost door suaver

Ik zie nu net op OGC dat er een bijna zelfde corsa iig met de zelfde velgen rond rijd in enschede... ook nooit gespot trouwens...

wat is OGC? :D

plaats eens een foto van die corsa hier dan, wil je? :)

Origineel gepost door BadMuts

Origineel gepost door suaver

wat is OGC? :D

plaats eens een foto van die corsa hier dan, wil je? :)

Ooh hij had een grote foto in zijn onderschrift staan die hij had moeten verwijderen...

Hier ff een link van zijn gegevens...

Origineel gepost door corsaboy

die gozer is gister nog bij me geweest.

:P

handel???:D:D:D

of bekende want ik zie geen een van die wagentjes en zo groot is twente niet toch...heheh

ja handel. haha

nou mij zie je niet zo heel vaak. maar die dude had mij wel eens zien rijden. dat was wel grappig want zo heel vaak kun je de grijze van mij niet spotten

hier een winterswijk in de crocuslaan een zwarte corsa b gsi en een astra g station, zien er erg strak uit en heb ze al wel vaker zien rondrijden hier. Misschien iemand van t forum?

Origineel gepost door kadettnemo

Origineel gepost door pyscho

ringweg eindhoven rond 17.00.gifgroene corsa a,met clean achterklep .

heb hem niet goed kunnen zien.hij reed aardig door.

dat is geen gif groen is flexa hoog glans k2.60.40 :D

dat is mijn corsa en heb altijd haast :D meestal ff snel na het werk onderdelen halen ofzo. :thumbup wat rij jij?

11062007591.jpg

11062007590.jpg

gespot rond 19.00 voor zijn huis met een extra stuurslot:wors

Ja is goed, ik werk trouwens 2 straten verder van daar waar jij woont, ik ken alles zien daar in malberg.Mooie wagen trouwens!!

Was het nog gelukt met het geluid in te bouwen, ik zag je druk bezig voor de vakantie;);)

ik werd vanavond toe geknippert in hoorn door een rooie corsa b :D had het alleen beetje te laat door dat het een groet was :jerry

iemand van hier misschien ? :cool:

Origineel gepost door OPC.Corsa

Ja is goed, ik werk trouwens 2 straten verder van daar waar jij woont, ik ken alles zien daar in malberg.Mooie wagen trouwens!!

Was het nog gelukt met het geluid in te bouwen, ik zag je druk bezig voor de vakantie;);)

ja hoor,prma gelukt.waren met 2 projecte tegeljk bezig.

waar werk je dan,als ik vragen mag.misschien ken ik je wel.;)

Oh nice:agent

Ik werk op die bouwplaats bijna voor je deur, ik zit in die lage hijskraan, woensdag mag ik weer beginnen:thumbdown

Wie weet zien we elkaar nog wel eens.

Terug
Naar boven