• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Origineel gepost door mayhem

vorige week zondag avond, alweer andreas berger. op de a2 net na eindhoven.

ja dat was ik weer:vertag, familie bezoek van mijn vriendin in Tilburg, dus ja jullie zullen mij nu wel vaker spotten;)

Zal ik er maar meteen bij zetten, ik heb nog een rode astra station en een groene D-Kadett, dus als jullie die ook spotten laat het me ff weten:jerry

Origineel gepost door Kilat

vanmiddag een zwarte/paarse corsa met spoilerpakket, met een leuke bestuurster en achter bij de achterruit stond tweety op.

Wou nog een duim opsteken maar was net te laat

waar was dat geweest ???

Origineel gepost door Andreas.Berger

ja dat was ik weer:vertag, familie bezoek van mijn vriendin in Tilburg, dus ja jullie zullen mij nu wel vaker spotten;)

Zal ik er maar meteen bij zetten, ik heb nog een rode astra station en een groene D-Kadett, dus als jullie die ook spotten laat het me ff weten:jerry

nou, weet je wat t mooiste is.... ik woon aan de andere kant van t land ten opzichte van jou.

1ste keer dat ik je spotte was ik op vakantie in valkenburg, en 2de keer was toen ik terugkwam van o.a. sevenum en onze onderdelenboer in roermond:P

Origineel gepost door Andreas.Berger

nou, weet je wat t mooiste is.... ik woon aan de andere kant van t land ten opzichte van jou.

1ste keer dat ik je spotte was ik op vakantie in valkenburg, en 2de keer was toen ik terugkwam van o.a. sevenum en onze onderdelenboer in roermond:P

ey joap,

wat zeg je nou in sevenum geweest??? :o zeker niet toen er een meeting was :P

of had je heeeeeeeel per ongeluk toch je auto gewassen?

Vanmorgen gespot bij de Fonys in Eindhoven, een zilveren corsa b met andere bumpers erop, zilveren tankdop, zilver op de ruitenwisser en lichte achterlichten. Was flink wat aan gedaan! Iemand van hier?;)

Origineel gepost door bbg_gendt

Ziet niemand mij dan nooit? Ben ik te snel ofzo:hmmz

Ik woon aan de andere kant van ut water

GESPOT

Eindhoven, knooppunt Leenderheide A2 richting Eindhoven Centrum

Donkere Corsa C, Donkere achterlichten, sportuitlaat, Black chrome velgen 17"

Origineel gepost door Corsair

jah er is hier veel water:jerry rijn en waal, woonplaats?:)

Corsa gespot;

Bij het winkel centrum in malberg, tegen half een zoiets.Een mooie blauwe heel goed afgewerkt:thumbup:thumbup

Heb nog steeds geen tijd gehad om bij deze man een bak koffie te gaan drinken:o

Origineel gepost door Corsair

jah er is hier veel water:jerry rijn en waal, woonplaats?:)

ik kom uit Tolkamer

Origineel gepost door CarloZz

zondagmiddag op de deutsche autobahn nac gespot samen met kilat...hebben nog een stukje opgereden tot ik van de snelweg afmoest om te tanken.

de :thumbup ging omhoog...echt twee dikke bolides :wub

groeten vanuit de paars/blauwe corsa :D

aha dat was jij dus. Je hebt een leuk corsa, moest je ook dezelfde kant op? In ieder geval was de terugweg stukken beter dan met de heenweg qua wegdek.

Origineel gepost door OPC.Corsa

Corsa gespot;

Bij het winkel centrum in malberg, tegen half een zoiets.Een mooie blauwe heel goed afgewerkt:thumbup:thumbup

Heb nog steeds geen tijd gehad om bij deze man een bak koffie te gaan drinken:o

lol,ik ben ook eens gespot.tja,hij staat klaar he.;)

Gespot in eindhoven laat in de middag een donker blauwe B corsa en met een zo`n engelse bumper erop en velgen alleen wat voor velgen weet ik niet. kenteken dacht 41-FT-** opc type plaatje stond op de achterkant. Zag deze vanmiddag op de boschdijk en laterz op de barrierweg achter het stuur zat een meid.

nova

das idd dichtbij, maar eens op de koffie komen danking:

ben druk met verbouwen van mun eigen stekkie heb sinds kort een eigen woning :D maar tegen die tijd moeten we dat maar eens doen king:

Origineel gepost door m-corsa

vanavond carlozz gespot bij zoetermeer.

later op de avond *Hakkie* gespot op transferium in leiden:thumbup

king:king::thumbup:thumbup Jeee eindelijk een keer gespot :P

Ja het was Weer lekker druk op transferium:)

Terug
Naar boven