• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Gisteren rond half zeven bij de Spijkenisser-Mekkie:

gespotmac.jpg

Gister om 22:00 precies.. Andreas Berger gespot bij de esso op de windraak:D

ik reed richting sittard... was wel goed te herkennen aan de velgen in combi met dakdragers:)

Origineel gepost door Xo-C4Rm4nI4C

Gister om 22:00 precies.. Andreas Berger gespot bij de esso op de windraak:D

ik reed richting sittard... was wel goed te herkennen aan de velgen in combi met dakdragers:)

Ja klopt dat was ik, was ff lekker een bakkie koffie aan het drinken bij de esso;)

Originally posted by saiko

Ahaaa ... oppassen geblazen dus. Wat deed jij tegen hem?

standaarduitlaat/gechipt tegen ongechipt met groep A vanaf kat. trok redelijk bij m weg :)

maaruh, nu ik de vermogensmeting gedaan heb snap ik ook waarom :)

169pk is niet verkeerd voor een standaard blokkie zonder chip! :)

heb toevallig net ff gecheckt motronic is nog onaangeraakt (niet open geweest) dus een chip is t niet :vertag

Gespot op de Norschleife in mijn moedersboodschappenauto Corsa_GSI:

Foto-NJWA8DMO.jpg

Foto-Q33MVAEA.jpg

Foto-EQCJZTFD.jpg

Daarnaast nog meer CTC bij de Ring:

8200rpm.com.227171_H.png

:wors

:kewlpics

Vanmorgen grijze b corsa LF-ST-** Met raamband opel gsi club verlaagd/ velgen tijd 8.20 uur op de kruising Vredeoord/Groenewoudseweg

Vanmiddag om 13.35 blauwe b corsa ZB-ZR-**verlaagd 16'' irmsher uitlaat er onder gezien te industrieterrein ESP rontonde Anconalaan

Gelukkig niet in de provincie groningen , want dan was ie abrupt van de weg gehaald :jerry :jerry :jerry

Origineel gepost door sw16v

Origineel gepost door nova....

knip- 16'' irmsher uitlaat er onder gezien -knip

sodeknetters :jerry

Zitten jullie me voor de gek te houden kennen ze wel he 2 tegen 1 :hmmz:jerry Einddemper dan Grrrr !:vertag

Toen ik vanmiddag rond 17.30 van Rotterdam kwam gereden richting dinteloord over de A29 / A59 (toch??) zag ik een two tone Corsa rijden. Met, zover ik het kon zien, oz grand turismo of iets dergelijks. Hij was geel / zwart en reed de andere kant op. Deed me denken op iemand van hier. Weten jullie het???

grBr

vanmiddag bij Opel van der Kooy in spijkenisse corsa b , donkerblauw met dikke voorbumper, verlaagd e.d. stond daar geparkeerd. ik kon niet helemaal goed kijken, had weinig tijd :thumbup

Origineel gepost door -GUNS-C20XE

bij ons op de brug ook een paar corsa's rood en zwart!!!:D

bijdehand :P en jullie hebben niet eens een brug :jerry

vandaag in Eindhoven rond 14.30-14.45.

een zwarte corsa A met spoiler en 2x vierkante uitlaten met 2 jongens erin.richting berenkuil.

even later een blauwe/paarse corsa B met angel eyes en raam band ,volgens mij verlaagd.richting aalsterweg.

Terug
Naar boven