• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Origineel gepost door Woutje_opel

Origineel gepost door X-TweeTy-X

vanacht bij discotheek Zak vlakbij de ingang ook een rood getunede Corsa zien staan met een nederlands kenteken

(was volgens mij niet dezelfde als bij presikhaaf)

In Duiven nabij Arnhem (presikhaaf) rijd ook wel een dikke rooie corsa rond, Zal hem eens op de foto proberen te krijgen. iets meer duidelijkheid..

zal van de week eens kijken of ik er een foto van kan maken, laatst reed ik van mun werk naar huis en kwam um tegen hij stak een hand op

Origineel gepost door bbg_gendt

Ik ben morgen naar schiphol dagje vliegtuigspotten, dus mensen :jerry

Ik heb je niet gezien...kom er elke dag:D

groene C met irmsher spullies, rieger achterbump, dubbelloops geweer erdoorheen en een roveco sticker in schiedam gespot :)

Origineel gepost door Titanium

Origineel gepost door bbg_gendt

Ik ben morgen naar schiphol dagje vliegtuigspotten, dus mensen :jerry

Ik heb je niet gezien...kom er elke dag:D

Klopt, ben niet geweest, vond het weer kut. Volgende week als ik hem nog heb;)

Origineel gepost door wagnas

Vanmiddag de JG - ..... - 09 of zoiets kenteken gespot in Almaar op de rondweg. Volgens mij was het bramhuijzen van het forum hier. Je had alleen standaard wielen aan de vooras.:(

Je kwam ook uit de Boekelermeer vandaan. Zodra je op de rondweg reed ging je naar de middelste baan. Ik reed in m'n Zilveren Astra de rechterstrook op. Had je ook moeten doen, die schiet meer op.:thumbup Ik reed net voor de brug je voorbij. Je keek naar me maar zal wel gedacht hebben, weer zo'n standaar diesel hok waar je hoogtevrees in krijgt.:P

Helaas was ik niet met mijn Corsa. Anders had je me zeker herkent. :) Mijn Astra heeft kenteken 23-NB-SF.

whahahahah

tis een tijd terug

maar dat was ik

whahahah me daytona's voor zijn lek :( de bandjes dan :P

kan me het voorval nog wel herinneren was onderweg naar de ouders voor een warme maaltijd :P

vanochtend een gruwelijke corsa spider tegen gekomen bij rotterdam schenkel.

Hij was parelmoer paars gespoten met een beige dak en dikke cult sloffen.

wie o wie?

groeten joeri

Gisteren stond deze Corsa er weer, staat er elke week wel hehe:

Foto-WIHV3NDA.jpg

Foto-ORWCSY4U.jpg

Waarschijnlijk zijn t z'n winter wieltjes, lekker laag bakkie iig.

Staat een 50 meter vanaf Station Arnhem Presikhaaf.

Bekende? :)

Origineel gepost door joeri

wie o wie?

groeten joeri

Is de oude auto van Spider Design .

Weet alleen niet wie de nieuwe eigenaar is ,

was in ieder geval afgelopen jaar nog wel op Automaxx Summer met de corsa.

Vanavond gespot b corsa met een carcept achterbumper meer kon ik niet zien was donker .. uitlaatsound was ook lekker donker GH-RB-** heezerweg binnen de rondweg..

Origineel gepost door Honza

Gisteren stond deze Corsa er weer, staat er elke week wel hehe:

Foto-WIHV3NDA.jpg

Foto-ORWCSY4U.jpg

Waarschijnlijk zijn t z'n winter wieltjes, lekker laag bakkie iig.

Staat een 50 meter vanaf Station Arnhem Presikhaaf.

Bekende? :)

kweet niet van wie deze is maar zie m ook wel eens staan bij presikhaaf

Origineel gepost door Woutje_opel

Origineel gepost door X-TweeTy-X

vanacht bij discotheek Zak vlakbij de ingang ook een rood getunede Corsa zien staan met een nederlands kenteken

(was volgens mij niet dezelfde als bij presikhaaf)

In Duiven nabij Arnhem (presikhaaf) rijd ook wel een dikke rooie corsa rond, Zal hem eens op de foto proberen te krijgen. iets meer duidelijkheid..

klopt maar das niet dezelfde als die in zak stond ;)

Origineel gepost door joeri

wie o wie?

groeten joeri

Deze is van een jonge uit schiedam/vlaardingen volgens mij. Ligt een C20LET in

vandaag rond eindhoven een orange achtige b gezien, met strakke achterklep. was zo snel dat er minstens een 2.0 16v in moet liggen, denk wel turbo... iemand foto's van die machine??

Je bedoelt een flipflop (paars-oranje) of een felle kleur oranje?

De flipflop is turbo phase 3 en de oranje had vroeger een let met tb's, maar is nu standaard let.

was de fel gekleurde...:thumbup wij waren met een v6 van 230pk maar werden verschillende keren helemaal zoek gereden, was toch best leuk :angel

heb vandaag mooie corsa c gezien in twotone hij stond in goes en zijn bij naam is dwerg:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors hey meindert je wou me niet zien vandaag he je was weer veel te druk met werken:agent:D:P:D:P:D:P:D:P:D:P

Originally posted by g-astraa

heb vandaag mooie corsa c gezien in twotone hij stond in goes en zijn bij naam is dwerg:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors hey meindert je wou me niet zien vandaag he je was weer veel te druk met werken:agent:D:P:D:P:D:P:D:P:D:P

Mag je daar ook al komen met de vrachtwagen Sjaak:P

Originally posted by cosberkvens

was de fel gekleurde...:thumbup wij waren met een v6 van 230pk maar werden verschillende keren helemaal zoek gereden, was toch best leuk :angel

Gek hé dat je zoek gereden wordt :P

Een standaard LET is al 204pk en dat op minder dan 900kg, want dat hok is LEEG. :vertag

Terug
Naar boven