• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

vandaag in zwijndrecht blauwe corsa b, bespoilerd,aardig geluidje,raamsticker met ''midlands bla bla'' .

was aardig rond aan het scheuren vanmiddag,wie was het :wtf

Origineel gepost door PAASHAAS

Vandaag in Sittard zien rijden :

als die is welke ik denk dat ie is... sta ik er zeer van te kijken dat die corsa nog leeft

zaterdag in zwolle in holtenbroek

(dacht palestrinalaan bij 1 van die flats)

een witte getunede corsa met bloemetjes erop :hmmz

Origineel gepost door X-TweeTy-X

zaterdag in zwolle in holtenbroek

(dacht palestrinalaan bij 1 van die flats)

een witte getunede corsa met bloemetjes erop :hmmz

DGB door kom je verder mee :jerry :jerry :jerry

Heb de wagen ook al eens zien rijden, vond het toen echt een DGB auto :thumbdown.

Vanmiddag een grijze b corsa HD-HP-** op de motorkap zaten kleine ovale luchthappers motorkap (alla crosworth) was doorgelast,dacht 5 spaaks velgen verder had deze orignele gsi bumper en achter een bumperdiffusor een enkel ronde uitlaat op de deur zaten kleine DTM plaatjes int geel vlakbij de spiegel.Gespot in de Heistraat

vanmiddag op school een rode corsa b gespot. met donkere koplampen "tuning bumper voor" en nette velgen. iemand van hier?

ROC Leiden:angel

dat ben ik geweest heb nieuwe velgies:thumbup (15'' 195-45-15:D)

hij is alleeen een beetje vies vorige week gewassen :( niet tegen op te wassen dat weer van nu :swear

corsaad1.jpg

hij zag er wel dik uit... kon alleen niet zo'n goede foto maken omdat ik ook aan het rijden was

foto is in maart2007 genomen

origineel gepost door 5chaap2k

wel met powerbox! :thumbup

rijdt dus bij mij in de buurt:thumbup...

sprint wle keer met hem dan hoorking:...

just 4 fun dan he :P...

editt sorry jongens niet op pagina gelet met posten:P:P:P:P....

Jongen op me werk heeft een parelmoer gespoten a corsa met c20xe van kadett geloof ik. Was ook pas gespoten. heeft die niet op het forum gestaan hier? Heb weleens gezien geloof ik.

( Helaas heeft ie na 2 weken gister al een vangrail gepakt:wtf )

Vanmiddag rond half 4 op de paasloerweg (tussen oldemarkt en de witte paarden)

een (licht) blauwe corsa-b, achterkant gecleand, voorkant weet ik zo niet eens meer....

origineel gepost door HiP #2

corsaad1.jpg

hij zag er wel dik uit... kon alleen niet zo'n goede foto maken omdat ik ook aan het rijden was

foto is in maart2007 genomen

wasn't me :P

origineel gepost door sw16v

Corsakris gespot bij autobedrijf wedzinga???

moest je daar?

Stage:P Prima naar mijn zin daarde monteur is zo gek als een deur pas ik mooi bij:jerry

Terug
Naar boven