• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

whooooow kia monteur :P :jerry

Ik heb hier in de buurt van marum ook een roode A corsa gespot, hij was niet standaard meer, vandaar dat hij me opviel.

maar die persoon zal wel niet op het forum actief zijn.

Gespot gisterenavond Terbregseplein (a16 naar a20 ri Den Haag) zo rond 19:15...

Rode Corsa B

3 deurs

Led achterlichten

Riegerbumper

Vaders reed in de D, dus heb hem niet ingehaald (wat ik met de Turbo wel ff gedaan had natuurlijk) :jerry

Op de escamplaan in den haag.. bij de wasstraat blauwe corsa B met rockford sticker achterop, andere bumpers voor en achter, en zo een hoge vleugel op het dak psg spoiler is dat dacht ik..

Blauwe corsa-C steinmetz uitgevoerd met leuke 16duims velgjes in schiedam-noord achter het winkelcentrum van spaland

origineel gepost door Corsa_GSi

Gespot gisterenavond Terbregseplein (a16 naar a20 ri Den Haag) zo rond 19:15...

Rode Corsa B

3 deurs

Led achterlichten

Riegerbumper

Vaders reed in de D, dus heb hem niet ingehaald (wat ik met de Turbo wel ff gedaan had natuurlijk) :jerry

dat kan ik wel eens geweest zijn...

donkere led achterlichten ruitenwisser achter weg en kenteken 02-GF-VP????..

zo ja dan heb je mij gespot onder weg naar verjaardag in overschie..

denk wel dat ik het geweest ben want reed om die tijd daar;)...

10 voor 7 uit krimpen aan den ijssel vetrokken reed rustig dus dan ben ik meestal rondt die tijd op die hoogte:P...

origineel gepost door Corsa_GSi

Kweetniet hoor, maar het is daar altijd druk, je kan nooit meer die bocht lekker nemen :cry

ik neem hem nog vrij regelmatig met 160 hoor :P...

he jongens die paarse corsa spider is verkocht en rijdt nu in de buurt van spijkenisse er rijdt een pittige dame in van het drift team.

hij is gelukkig in goede handen terecht gekomen.

fijn dat die toch nog iemand is opgevallen.

ik heb er nog 1 staan als bouwpakket ooit als de tijd er weer is komt die ook tevoor schijn en wordt die nog bruter.

groetjesa van de oude bestuurster

[http://kadettc2.opelteameefde.com/IMG_5877.JPG]

in de parkeer garage in maastricht (Mosa forum) een zwarte corsa b met xenon en denk 14" cupvelgen met zwart hart, alle ramen waren dacht ik getint en dacht dat het kenteken met st begon..

heb hem maar in een flits gezien omdat ik de parkeergarage uitreed hij de corsa in de rij stond om erin te rijden....

was rond 12:30

origineel gepost door lilafuchs

he jongens die paarse corsa spider is verkocht en rijdt nu in de buurt van spijkenisse er rijdt een pittige dame in van het drift team.

hij is gelukkig in goede handen terecht gekomen.

fijn dat die toch nog iemand is opgevallen.

ik heb er nog 1 staan als bouwpakket ooit als de tijd er weer is komt die ook tevoor schijn en wordt die nog bruter.

groetjesa van de oude bestuurster

[http://kadettc2.opelteameefde.com/IMG_5877.JPG]

even de foto's zichtbaar

is weleen mooi wagentje, niet alles is mijn smaak mrja

corsaspider.jpg

spider2.jpg

spider3.jpg

zekers mooi eerste wat er onder uit vloog is die onderlip :puke staat er zo niet mooi onder ten tweede ging deze voor OMLAAG:vertag

gespot van de week een blauwe corsa b GH-R*-**met een carcept bodykit en 16 inch brock b2 onder zag deze vande week over de heezerweg rijden en van de week stond die bij het Diagenostisch centrum bij de stratumse dijk

en vanmorgen GSI85 Geldropseweg rond 8ten :D

origineel gepost door bbg_gendt

Iemand mijn oude zwarte a gsi gezien? omgeving rotterdam

Jongen, weet je hoe groot Rotterdam is? :P

Er rijden hier zoveel Corsa's rond, en kom bijna nooit iemand tegen haha. Dus denk niet dat opeens iedereen je oude Corsa tegen zal komen haha

Waar in Rotterdam zou die moeten rijden dan? Noord, zuid, buiten Rotterdam?

Terug
Naar boven