• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door Honza

origineel gepost door bbg_gendt

Iemand mijn oude zwarte a gsi gezien? omgeving rotterdam

Jongen, weet je hoe groot Rotterdam is? :P

Er rijden hier zoveel Corsa's rond, en kom bijna nooit iemand tegen haha. Dus denk niet dat opeens iedereen je oude Corsa tegen zal komen haha

Waar in Rotterdam zou die moeten rijden dan? Noord, zuid, buiten Rotterdam?

Jah ik weet hoe groot rotterdam is, valt wel mee als je london gewent bent :jerry Maar zonder gein is idd groot.

Had hem net nog aan de tel, hij rijd nog als vergif en was er zuinig op. Kijk dat is goed nieuwsking:

Originally posted by mayhem

ik kom wekelijks in rotterdam en omgeving, en heb honza ook nooit gezien:P

Je hebt niet alleen Honza nog nooit gespot :P

origineel gepost door Corsa_GSi

ik kom wekelijks in rotterdam en omgeving, en heb honza ook nooit gezien:P

Je hebt niet alleen Honza nog nooit gespot :P

wel waar man:vertag

heb nog wel eens met je staan lullen op sprintuh, en op ram nog met je staan lullen, en met 5chaap2k, en axel af toe ook:P

origineel gepost door nova....

gespot van de week een blauwe corsa b GH-R*-**met een carcept bodykit en 16 inch brock b2 onder zag deze vande week over de heezerweg rijden en van de week stond die bij het Diagenostisch centrum bij de stratumse dijk

en vanmorgen GSI85 Geldropseweg rond 8ten :D

pfff verwaande niet ff toeteren of zwaaien :P

inderdaad en hij heeft honza ook gespot toen die eens met ons meewas :)

maarja al die rotterdammers zitten in de verbouwing :P

heb nog wel eens met je staan lullen op sprintuh, en op ram nog met je staan lullen, en met 5chaap2k, en axel af toe ook:P

En met mij ook wel hoor :vertag

dat zeg ik :P heb met jou staan lullen op ram, en op sprintuh. en 5chaap op ram, en axel wel eens by sprintuh.

maar heb honza nog nooit zien rondcrossen

In panningen, limburg, staat in het dorp een grijze corsa B, lexus achterlampen en een gelaste booskijker, ook iemand van het forum?

origineel gepost door GSI85

origineel gepost door nova....

gespot van de week een blauwe corsa b GH-R*-**met een carcept bodykit en 16 inch brock b2 onder zag deze vande week over de heezerweg rijden en van de week stond die bij het Diagenostisch centrum bij de stratumse dijk

en vanmorgen GSI85 Geldropseweg rond 8ten :D

pfff verwaande niet ff toeteren of zwaaien :P

hahaha zat in me bus vant werk...vandaar:P

Een groene corsa TR gespot in orignele staat KB-59-** op fellenoord ri Psv stadion time 15.20 uur zat een blond vrouwke achter het stuur met het haar in een staartje:D

Is alweer een tijdje geleden(06-09-2007)

Maar ik wil 'm toch effe hier neerzetten:

Gezien op de N3 richting Papendrecht aan de Dordtse kant voor de brug(was effe dicht)

gr

Danny

origineel gepost door *Hakkie*

Donker rode Corsa A met OZ velgen

Eindelijk iemand :jerry

Jongen, hoe kan je dat OZ lezen als ze zo hard ronddraaien?

Ik moet t toch zelf eens bekijken, maar is lastig als ik zelf achter het stuur zit...

Ik denk die komt me wel ff spanken, toen ik er een beetje naast zat, denk zal hem uitdagen, ff volgas geven...

Maar ja, gebeurde nix :jerry

Domme 1.2 haha

Ik had net de takel achterin, dus dacht, die zal wel bang zijn, die denkt, oe takel, ander blok erin... hehe

Je Corsa ziet er netjes uit hey! :thumbup

Terug
Naar boven