• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door psycho

19.40 corsaracer tegemoet gevlogen:D bij zijn huis in de buurt..kom eff niet op het straatnaam

dus jij was die gek die daar voorbij gevlogen kwam op de kruising:D dacht al wat een mongool;);)

Originally posted by shibbylion

DSC_1141.jpg

Je moet ook geen pech krijgen daarmee, moet je eerst alles loszagen :o

origineel gepost door sinister

vannochtend een mat zwart A-tje gespot achter me op de A15 richting europoort... wat verlaagt en mat zwart, blijft leuk om te zien zo'n A-tje :thumbup

Dus jij was het met die witte corsa B.

Die matzwarte A is van mij gewoon standaard motor verlaagd 60/60, 2.0 remmen 15 inch astra G staal met saab wieldoppen:thumbup. voor het dagelijkse woon en werkverkeer.

Een maatje van me zei dat iemand een matzwarte A had gespot richting de Rozeburg dat moest die van mij zijnking:

Die van jou ziet er ook netjes uit!!

origineel gepost door corsaracer

origineel gepost door psycho

19.40 corsaracer tegemoet gevlogen:D bij zijn huis in de buurt..kom eff niet op het straatnaam

dus jij was die gek die daar voorbij gevlogen kwam op de kruising:D dacht al wat een mongool;);)

hahah idd...daar wonen paar turken die mij totaal niet kunnen uitstaan..omdat ze eruit gereden zijn gereden door een "corsa" :jerry:jerry

Vandaar is die stoplicht mij volgas point:P

ik herkende je je pas toen ik je tegemoet gereden had

vandaag op de A28 richting zwolle gespot bij de ESSO een grijze B met rieger voor bumper en happertje op de motorkap...

iemand van hier?

Geloof dat de dame die mee reed een beetje een "plat accent" had.... (de deur zat op slot) :P

op de terug weg van zwolle ook op de A28 een blauwe D-OPC gespotterd.

Leuke karretjes :thumbup

greetz

Arnold

origineel gepost door sinister

vandaag op de A28 richting zwolle gespot bij de ESSO een grijze B met rieger voor bumper en happertje op de motorkap...

iemand van hier?

Geloof dat de dame die mee reed een beetje een "plat accent" had.... (de deur zat op slot) :P

op de terug weg van zwolle ook op de A28 een blauwe D-OPC gespotterd.

Leuke karretjes :thumbup

greetz

Arnold

Wel gezien vandaag op TT circuit Assen .

Weet niet of ze hier ook aangemeld zijn .

Nog naar Duitse Dag geweest ? was al mooi eind op weg ;)

alshet beter weer had geweets had ik weleven gaan kijken maar ik kwam al vroeg auto's tegen die terug gingen...

Dan vind ik het zonde van me geld om weg te regenen....

Vanmiddag om 12:30 gespot in Heerlen op Nieuw Eyckholt

Zilvergrijze Corsa B met een strakke achterklep, lichtmetalen wielen, volgens mij een standaard GSI spoiler.

Nummerbord heb ik niet op gelet. Auto ging bij een rotonde rechtsaf. Ik liep van school (Hogeschool Zuyd) naar het station.

origineel gepost door Astralfred

Ongeveer kwart over 7de dikke oranje Corsa van Martijn (?) op de A73 bij Nijmegen.

Kan kloppen , Martijn woont in die omgeving .

corsaracer,.... gespot nou net op de Leenderweg ri rondweg zag het kenteken en ik hoorde een stevige uitlaatsound 17.05

net weer omstreeks 19.00 uur op de piuslaan ri leenderweg:jerry

origineel gepost door nova....

corsaracer,.... gespot nou net op de Leenderweg ri rondweg zag het kenteken en ik hoorde een stevige uitlaatsound 17.05

net weer omstreeks 19.00 uur op de puislaan ri leenderweg:jerry

yep das was ik eerste keer ging ik richting huis en de tweede keer ging ik richting station vrouwke halen van de trein

origineel gepost door corsaracer

origineel gepost door nova....

net weer omstreeks 19.00 uur op de puislaan ri leenderweg:jerry

yep das was ik eerste keer ging ik richting huis en de tweede keer ging ik richting station vrouwke halen van de trein ok

Vandaag rond 19.00 uur gespot zwarte corsa B met achter een embleem van M-tech, je ging tanken bij Shell in Best. Kwam trouwens wel een gaaf geluidje uit je uitlaat :D.

de groeten,

Dennis

Terug
Naar boven