• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Gespot in... :hmmz :hmmz nee weet niet meer waar..

SP_A1616.jpg

Vandaag rond 17.45 tussen Zwolle en Meppel op de A28

een zwarte Corsa C zien rijden .

Setje nette velgen en wat mij opviel was dat er airbrush op het tankklepje stond.

reed trouwens een leuk vrouwtje in :D

origineel gepost door Rob-Epe

SP_A1616.jpg
lijkt wel dat ding in apeldoorn is of niet? in de buurt van het kanaal

net een muisgrijze b corsa gespot in asten met volgensmij stefan velgen en een raamband. op de lienderweg ik deed teken jij ook iemand van hier :hmmz

origineel gepost door sinister

vanmiddag rond 17:15 vlak voor stellendam een donker paarse corsa-A met een RS voor bumper. iemand van hier?

Greetz Arnold

is een maatje van youri_corsa_gsi, is een gsi'tje:thumbup

18:30 rondweg in eindhoven ..bij edison...bij het rotonde gespot..

De oranje corsa b C20let die getuned is door kronenburg.

volgens mij zit er een open uitlaat systeem onder..was erg luid..

hele dikke bak

origineel gepost door pipo

net een muisgrijze b corsa gespot in asten met volgensmij stefan velgen en een raamband. op de lienderweg ik deed teken jij ook iemand van hier :hmmz

da kan harrie zijn, die steffans kunnen die ook Brock B5 14 inch zijn?

tegen de middag 11.45 uur een corsa combo VB-LX-** goud kleurig donkere ramen achter m3 spiegels,steffan velgen 8 of 9x14?Voor een standaart bandje...halve side skirt..gsi bumper met lampen,achterbumper zit een deuk en dat alles lag zeer laag.. deze zag ik op de Veluwelaan (woenselse heide)

gave combo!!

vannochtend om een uur of 7:15 a 7:30 stond er een grijze B in de berm geparkeerd van de N57.... denk dat ie stukken had?

zat een RS voorbumpertje op.

Greetz

Arnold

Gespot in Nijmegen:

SP_A1637.jpg

SP_A1638.jpg

origineel gepost door wessaa

origineel gepost door Rob-Epe

SP_A1616.jpg
lijkt wel dat ding in apeldoorn is of niet? in de buurt van het kanaal

Was niet in de buurt van Apeldoorn... volgens mij ergens in de omgeving van Putten :hmmz

Ik zag vanmiddag in het centrum van purmerend een rode corsa b station :hmmz dat heb ik echt nog nooit gezien. hij had een italiaans kenteken.

ken het zijn dat die alleen in het zuiden van europa zijn uitgebracht? volgens mij net zoals de pick-up versie van de b.

Bas

origineel gepost door MisterGSi

Ik zag vanmiddag in het centrum van purmerend een rode corsa b station :hmmz dat heb ik echt nog nooit gezien. hij had een italiaans kenteken.

ken het zijn dat die alleen in het zuiden van europa zijn uitgebracht? volgens mij net zoals de pick-up versie van de b.

Bas

die zijn hier ook wel is langs gekomen,sommige corsa forums staan ze ook wel de duitse forums pakken! En in limburg rijd er ook een of die jongen hem nog heeft weet ik niet.

nova

Terug
Naar boven