• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door martonb

Rond een 12.30 vanmiddag twee a corsa's met opelfriendszuidoost stikkers op de lienderweg in asten.

da kan daar rijden meer corsa s rond met die stickers.. en ik zwerf ook op dat forum;) weet je ook welke kleur de corsas hadden?

Gisteren op de montpellierlaan omstreeks 10.10 uur een corsa a blauwpaars SN-28-** 5 spaaksvelgen, verlaagd,2 geblindeerde ramen met aan de zijkant op de raam stickers van Remus en Bacardi,einddemper was dacht ik een remus.....

origineel gepost door nova....

origineel gepost door martonb

Rond een 12.30 vanmiddag twee a corsa's met opelfriendszuidoost stikkers op de lienderweg in asten.

da kan daar rijden meer corsa s rond met die stickers.. en ik zwerf ook op dat forum;) weet je ook welke kleur de corsas hadden?

In ieder geval een zwarte, andere zou ik echt niet meer weten.

vandaag 10 april, heb ik een oranje Corsa B gespot op de boschdijk (Eindhoven), toen hij mij zag aankomen op mn R1 :agent trok hij m open ik zat zo in mn helm :o .... Bij de stoplichten ff begroet en hij vertelde mij dat ie 400 pk onder zn kont had! :wors:wors:wors:wors:wors voor deze corsa b...

origineel gepost door GSI85

vandaag 10 april, heb ik een oranje Corsa B gespot op de boschdijk (Eindhoven), toen hij mij zag aankomen op mn R1 :agent trok hij m open ik zat zo in mn helm :o .... Bij de stoplichten ff begroet en hij vertelde mij dat ie 400 pk onder zn kont had! :wors:wors:wors:wors:wors voor deze corsa b... is waarschijnlijk de B met een LET erin:wub

kan iemand hier een olijf groene corsa B ?

ik zag hem bij de rontonde in linschoten met een agent voor hem met een bonnenboekje. (vlakbij woerden)

was een net wagentje met doorgelasde motorkap en dubbele uitlaat. :thumbup

Originally posted by opelvssn

idd.. das de auto met kronenburg blok king:

Over welke Oranje hebben we het hier....

de flipflop of de hard oranje :vertag

De eerste heeft idd nog Kronenburgblok erin, de ander wel een LET maar geen Kronenburg. :vertag

origineel gepost door Corsa_GSi

De eerste heeft idd nog Kronenburgblok erin, de ander wel een LET maar geen Kronenburg. :vertag

Het was geen flipflop maar heel snel en hard oranje! :D

Hij zei dat ie ook op opel-forum zit, en mooiste was "ja ik was opzoek naar een snelle en leuke auto kon niets vinden, heb ik deze maar getuned" :wors

gisteren op de Europalaan ri V montgomerylaan een witte D corsa met de beginletters TS en 5 spaaks velgen en gebindeerde ramen aan de zijkant en een raceblokjes motief op de achterklep omstreeks 15.15 uur

gisteren op de Europalaan ri V montgomerylaan een witte D corsa met de beginletters TS en 5 spaaks velgen en gebindeerde ramen aan de zijkant en een raceblokjes motief op de achterklep omstreeks 15.15 uur

Heb ik ook zien rijden.. :o

Had niet alleen de raceblokjes op de achterklep, maar ook op de motorkap en volgens mij ook op het dak.. :hmmz

Zag er wel vet uit! :)

origineel gepost door Corsa_GSi

Originally posted by opelvssn

idd.. das de auto met kronenburg blok king:

ow haha.. dacht dat er nog steeds een kronenburg blok inzat.... ding is iig rap zat

origineel gepost door Jorizimo

Heb ik ook zien rijden.. :o

Had niet alleen de raceblokjes op de achterklep, maar ook op de motorkap en volgens mij ook op het dak.. :hmmz

Zag er wel vet uit! :)

die heb ik laatst ook ergens gezien hier in eindhoven of omgeving

zag er best leuk uit:thumbup

nou net GSI85 op de vestdijk..

:wors

en een stukje verder 18 septemberplein een corsa B gsi JD-*T-** VERLAAGD VELGENMAAT was dacht ik 14 inch

Originally posted by GSI85

Hij zei dat ie ook op opel-forum zit, en mooiste was "ja ik was opzoek naar een snelle en leuke auto kon niets vinden, heb ik deze maar getuned" :wors

BS hij heeft die auto zo gekocht van Roel :swear

Terug
Naar boven