• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

@ Crossagek:

Dat kan helemaal kloppen. Ik ging namelijk naar de Corsa meeting in de meern. :) Helaas heb ik jou niet gezien :(

@ Nova:

Daar was ik inderdaad. En heb het goed naar mijn zin gehad :)

origineel gepost door Mighty-Corsa

@ Crossagek:

Dat kan helemaal kloppen. Ik ging namelijk naar de Corsa meeting in de meern. :) Helaas heb ik jou niet gezien :(

@ Nova:

Daar was ik inderdaad. En heb het goed naar mijn zin gehad :)

ik had je ook eigenlijk net te laat in de gaten omdat het op onze kant een chaos was op de weg :( eerst een ongeval en daarna nog wat sleurhutten met pech op de vluchtstrook .

heb nog wel getoeterd en de hand op gestoken , maar toen zat je al 50 meter achter me :P

ben je nog in hollandscheveld geweest ? , want die kant reed je wel op .

( effe oftopic : Ik heb in hollandscheveld nog effe gekeken of ik mijn oude corsa nog kon vinden , maar hij was er niet meer :hmmz hmmm ik mis hem toch wel een beetje :cry )

Vandaag de Corsa A van Sjoerdie gespot. Stond een Rode Astra GSI achter.

Reed zelf ook in mijn Corsa A.

En toen 2 KM verderop een donkere (zwart?) Corsa A 4 deurs gespot, was als een gek naar me aan het toeteren, maar kwam de auto tegen en heb niet kunnen zien wie het was of wat dan ook :wtf

dat kan helemaal kloppen, de astra is van een vriend van me.

en die olieplekken daar allemaal, zijn enkel van mij:angel:swear

die A zie ik ook wel eens rijden volgens mij, met een groen streepje over de bumper(en volgens mij zijkant)?

Jorizimo (wel een supersound uit de uitlaat) gespot racend over de boschdijk ter hoogte van de grote beek eerst vloog die achter een caddy aan en achter hem kwam een witte mercedes kompressor aan bij het spotlicht voorraan bij Vredeoord en verderop nog is nabij de P zeemanstraat en ik stond er naast met me bus van het werk;) omstreeks 15.00 uur

Dat kan kloppen Nova... :thumbup

Dan verwijs ik jou graag door naar de info over de witte mercedes kompressor (stond AMG achterop)

Wat een kutgasten waren dat zeg!:fy1 (Wel ingemaakt trouwens! :D)

Nee, helaas.

Weet alleen dat het een witte was met zwarte velgen, en er stond AMG achterop.

Maar hij legt het af tegen mij, dus ik verwacht dat het geen échte AMG was.. :hmmz

origineel gepost door edjes

Vandaag gespot in Scheveningen in de parkeergarage.

Blauwe Corsa B GSI met Antraciet Porsche velgen.

Kenteken LV-R.-.. (ga niet hele kenteken neer zetten)

de oude van tuned_tigra

zit 2.0 in ;)

origineel gepost door Jorizimo

Nee, helaas.

Weet alleen dat het een witte was met zwarte velgen, en er stond AMG achterop.

Maar hij legt het af tegen mij, dus ik verwacht dat het geen échte AMG was.. :hmmz

Ik heb ook geen kenteken gezien

Elke dag zie ik deze Corsa bij mijn werk staan :thumbup

23062008327.jpg

gespot:

blauw, bijna zwarte A, op de venrayseweg in venlo (bij de veiling) rond kwart voor 5 vandaag (26-6)

laag en verbrede stalen wielen eronder, verder standaard. (1.2s)

Kom de laatste tijd ook steeds vaker dikke Corsa A-tjes tegen.

Afgelopen woensdag ook nog een zwarte volgens mij, draaide net af richting huis op de weg van Maasbree naar Baarlo.

Ow, en Sjoerd, zag je B GSI vandaag ook toevallig staan vandaag toen ik door Tegelen reed.

Vanavond om 20.00 een zwarte Corsa B 1.6 16v in Spijkernisse met kenteken RX-NH-** Zag er wel netjes uit. Geen gekke fratsen er aan.

Terug
Naar boven