• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door pipo

origineel gepost door nova....

:D:D:D:D:D

Gisteren in Volkel een grijze corsa Tr verlaagd velgen op de Zeelandsedijk Om 17.20 ,heb deze ook is gespot daar in de buurt.. zal wel niet van het forum zijn hier!

en gisteren in Gemert een B corsa boven wit onderste kleur was icht blauw,met een rsbumper deze lag aardig laag met rond 13 of 14 inch velgen?? wel keken elkaar wel aan:hmmz keneken begon met XD- rond 17.45

was het een tr of een 4 deurs??

mijne laatst verkocht en volgensmij komt die wel es die kant

is een muisgrijs met zwarte kap[ex dirk auto]verlaagd en 15 inc 5 spaaks er onder

Was een tr pipo,.... dat zou goed kunnen ?

Ook ik kwam net rond 17.45 een zwarte corsa D OPC tegen in het centrum van zeewolde. Zat een vrouw achter het stuur. Was nieuw type kenteken.

vandaag gespot in broekhuizen (volgens mij tenminste)

DSC02611.jpg

he woutje

dat is de corsa a van daniel, een maat van mij, leuke auto, alleen helaas ook rot.

verder is het maar een 1.2

grt sylvester

origineel gepost door edjes

Gespot! Blauw Corsa B op terugweg van summer edition.

We reden lekker met elkaar op zo. Ging er soms wel ff lekker op, maar die linkshangers steeds...

Mooi strakker wagen met ik dacht witte wielen . zj-fj-..

Dat was ik met ind. witte wielen.

haha en ind die linkshangers een beetje minder maja , ook mooi corsatje trouwens :thumbup

Apparte groene crosa B, doorgelaste motorkap, spinners, clean achterklep geblindeerd skirts achterbumper etc. etc. omgeving doetinchem kom ik m vaak tegen, en heb m zien staan in ulft. Er rijd een dame in, nog geen foto van

WIE O WIE? :D

origineel gepost door SiDni

@ SW.... Ik weet het al.. Volgens mij heb je een Dinnetje in Bzwaag of niet?? :P

Mocht ie willen, ben bang dat ie meer in jou ziet. :jerry

origineel gepost door SiDni

Haha, Jah.. En ik woon in Bzwaag... ;) Als ie naar mij wil moet ie een afslag verder ;)

Hij weet je inmiddels vast al wel te vinden, de player. :P

Maar goed, genoeg daarover. :o

origineel gepost door CorsaKris

Hij was gisteren ook al in Drachten volgens mij om met datzelfde Dinnetje te winkelen;)

Hoei! SW wordt gevaarlijk heb ik wel door!! :D:D

Terug
Naar boven