• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Gespot net op de provinciale weg bij Oosteind (N.Br.) rond 21.20 uur

een lichtblauwe corsa B met een complete bodykit en wel leuke velgjes

iemand van hier toevallig?

origineel gepost door psycho

corsaracer gespot..in eindhoven rond 17.00 op de rondweg bij peugeot voor de stoplichten...hij trok em eff lekker open...lekker sound

dacht wel dat jij het was:thumbup:thumbup

ziet er goed uit man!!!

maare ik reed nog erg rustig hoor.... er zat een snelheidbegrenser naast me:D:D:angel:angel:angel

als ik hem echt open trek klinkt hij iets anders:angel:angel

vanmiddag bij total tankstation rode corsa a irmscher uitvoering echt nog puike wagen kon alleen geen kentken lezen helaas omdat hij ergens tussen geparkeerd stond was bij total boshouwers ganzenweide iemand van hier:)

Gisterochtend rond 6:30 op de welplaatweg in de Botlek zag ik een helemaal blauwe Corsa A tegemoet komen. Maakte een mooi geluidje. Ik ging alleen al naar huis (kwam uit de nacht), dus ik heb het kenteken niet kunnen zien.

Maar misschien iemand van hier, klonk namelijk wel leuk toen die voorbij kwam (niet te hard niet te zacht).

gespot vandaag rond 12 uur bij schiphol in de buurt zilver B corsa 14 inch velgjes aangelaste booskijker en een rieger achterbumper volgens mij zag er netjes uit iemand van hier

Gister avond rond 20u30 een zwarte Corsa bij de Shell... thv Apeldoorn ongeveer op de snelweg...

Kenteken 84-**-FJ

Getinte achterruiten, Donkere achterlichten, en een andere voor en achterbumper...

Iemand van hier ??

*er zaten een jongen en een meisje in :P*

Rond 14.30 vanmiddag een zwarte Corsa C langs het Spaarne in Haarlem. Bumpers niet mijn stijl maar zag er wel netjes uit.

Vanmiddag rond 17.30uur op de pathmossingel(daarna links afslaand richting elferinksweg)in Enschede een grijze corsa met een jongen en een dame.Ook toevallig iemand van hier:agent

origineel gepost door Tukkertje

Vanmiddag rond 17.30uur op de pathmossingel(daarna links afslaand richting elferinksweg)in Enschede een grijze corsa met een jongen en een dame.Ook toevallig iemand van hier:agent

Nog bijzonderheden aan die Corsa waar ie aan te herkennen is?

origineel gepost door BadMuts

origineel gepost door Tukkertje

Nog bijzonderheden aan die Corsa waar ie aan te herkennen is?

Nee,zo snel als ik het kon zien niet(had een beetje haast haha)De dame keek eerst wel met veel interesse naar een opel tigra wat hier te koop staat(vanavond waarschijnlijk in het bezit van mijn vriendin)En toen keek ze hele tijd naar achteren met zoiets van hey nog een corsa:DMaar badmuts,het hoedenplankje past mooi hoor:thumbuphaha.

nienke rijd jij vaak richting rijksstraatweg in haarlem?

kheb jou daar denk 2 a 3 keer gezien. Kan ook best es zijn dat et vlakbij cronje was. tis al paar weekjes terug.

origineel gepost door corsajeroen

kheb jou daar denk 2 a 3 keer gezien. Kan ook best es zijn dat et vlakbij cronje was. tis al paar weekjes terug.

Eeh, zo bekend ben ik niet in Haarlem maar kom er wel een paar keer per maand met de Corsa. Cronje kom ik regelmatig dus zou goed kunnen. Volgende keer toeter je maar :P

Gisteren rond half 16.30 op de A15 tussen Rhoonen Pernis d8 ik :hmmz

Een corsa a3 verlaagd en two tone kleuren met bovenkant zee groen en onderkant zwart zag er wel leuk uit

en Vannochtend in Hellevoetsluis een paarse Corsa B met hele dikke wielen gezien hy ging richting de N57 meen ik

Oranje corsa A met dikke wielen bij de mac in vlaardingen rond half 7 ofzo, zag op kenteken plaat opel power nederland staan dacht ik.. iemand van hier?

origineel gepost door Nienke

origineel gepost door corsajeroen

Eeh, zo bekend ben ik niet in Haarlem maar kom er wel een paar keer per maand met de Corsa. Cronje kom ik regelmatig dus zou goed kunnen. Volgende keer toeter je maar :P

Zalk doen

gr jeroen

Terug
Naar boven