• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Volgens mij zag ik vandaag iemand van het forum rijden in Purmerend rond kwart voor vier op het kruispunt bij de Febo en het postkantoor. Volgens mij was het vincenttor met ze Corsa C.....:hmmz

Gisteravond een paars/blauwe uitgebouwde corsa B bij de MAC-Doetinchem maar geen foto van.. denk niet dat ze van t forum zijn hier.

En vandaag:

opc1.jpg

Vandaag gezien in doetinchem bij het DOC gebouw. Ookal had hij geen OPC kleur, de kleur van de remklauwen en de plaats van de uitlaat logen er niet om. :)

gespot in Harderwijk.

opel corsa met kenteken pf-zn-94

mooie bakkie heeft angel eyes, Carbonnen motorkap, Cup spiegels, heldere xeon achterlichten. de auto zelf is oranje kleurig

origineel gepost door Dion-Corsa

En vandaag:

opc1.jpg

Vandaag gezien in doetinchem bij het DOC gebouw. Ookal had hij geen OPC kleur, de kleur van de remklauwen en de plaats van de uitlaat logen er niet om. :)

Vind zwart mooier op een D dan Arden bleu zal wel smaak zijn:P

Gister, rij net Putten uit.

Voor me een B Combo, witte met xenon verlichting, ander voorbumpertje, verbreed staal en aardig naar de aardbodem verplaatst :thumbup

Foto0116.jpg

Kon geen betere maken met telefoon, gaat te sloom zo'n foto toestel ...

origineel gepost door roekenest

vandaag een gif-groene corsa a reed bij t busstation in dr88

reed zelf in omi

rond 16.00 u

Is waarschijnlijk Folkert geweest . Is niet echt actief op forums,

maar doet meestal in drachten mee met sprint.

Had 2.0 turbo, maar inmiddels weer 20xe blok erin voor zover bekend

origineel gepost door Famous

Gister, rij net Putten uit.

Voor me een B Combo, witte met xenon verlichting, ander voorbumpertje, verbreed staal en aardig naar de aardbodem verplaatst :thumbup

Foto0116.jpg

Kon geen betere maken met telefoon, gaat te sloom zo'n foto toestel ...

dat is gast uit dronten weet alleen zijn naam niet meer, maar opzich wel een mooie bak vooral van binnen beste speakers en subwoofers in verwerkt.

donderdag middag in berg carlover gespot met de blauwe corsa hij richting berg ik richting valkenburg

was zelf met de dett

origineel gepost door Jambon

Geloof ik gespot in Apeldoorn: De witte 5-deurs van Alfred!

Klopt, uitgelopen vakantie. :P M'n vriendinnetje woont daar. Zal daar vaker te spotten zijn dus. :vertag

Gisteren gespot een roode corsa b met brute :wubvoorbumper en een witte moterkap met luchthappers:o:wors!! rest heb ik niet kunnen zien hij reed achter mij......

Gespot bij oprit schiedam richting HvHEuropoort...

Iemand???

Zojuist gespot, Sjoerdie in zijn Corsa A. Was bij kruising Roermondsestraat/Sloterbeekstraat in Venlo. Je reed achter een politiebusje. Ik stond zelf tegen een verkeerslicht aan te leunen.

een dikke zwarte corsa C met rieger bumper volgens mij, kwam me tegemoet op de n36. ik was zelf met de focus van me ouders.

Terug
Naar boven