• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

zaterdag de gehele dag jackM83 gespot in franeker :P helaas had ik geen camera bij me dus geen foto van zijn auto kunnen maken .

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wel 1 foto van mijn auto heeft gemaakt :hmmz

origineel gepost door JackM83

Gistermorgen rond 9uur half tien zwarte Corsa B gespot ,

zaten 2 heren in.

Sportpijp eronder, lichtmetaal en leek wel xenon lampen .

Wie o wie .

Ik ging de wagen voorbij , stak ik de hand nog even op .

waar kwam je deze tegen ????

origineel gepost door marcovane

origineel gepost door nova....

net een zilverkleurige C corsa met een onderlip en diffusor op de N brabantlaan om 20.05

dat kan ik goed zijn geweest.

en mijn eertste post hier:D

Ok mooi ... woon je in Ehv? of in de omg msschn dat je vaker dan gespot wordt:D

PS heb je ook donkere ramen??

Volgende

Een grijze b gsi kenteken begon met GZ en had multispaaks velgen op de pastoriestraat nabij de V montgommerylaan omstreeks 13.48

origineel gepost door crossagek

zaterdag de gehele dag jackM83 gespot in franeker :P helaas had ik geen camera bij me dus geen foto van zijn auto kunnen maken .

ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij wel 1 foto van mijn auto heeft gemaakt :hmmz

J4T006.jpg

Ik vind deze wel mooi :P

En

J4T011.jpg

laatste paar weken zie ik elke donderdag een rode Opel corsa B staan met ronal turbo velgen.

Iemand van hier?

Ik kan het niet laten om er dan een paar rondjes omheen te lopen. als het niemand van hier is zal ik wel is wat foto's maken.

Groetjes

Paul

Gister in Enschede een licht groene C corsa, en geblindeerde ramen en een dubbele uitlaat met een nieuw kenteken. Mooi ding trouwens

Over de singel rond 12:50

Reed achter je in een witte golf 2 :o

Vanmiddag op de Loosdrechtdreef in Amsterdam Zuid-oost om ongeveer 15:15 een zwarte Corsa D OPC met een meisje achter het stuur. Bekende?!

Gisteren middag,een belgsiche uitgebouwde corsa c op de weg van St truiden naar Hasselt deze had er nogal de vaart in...

origineel gepost door corsa danny

zojuist Geert666 gespot ter hoogte van afslag geldrop ziet er errug leuk uit je corsatje

ik had je nog net gezien!!

vaker al gespot op de burgerking in kerkrade op de donderdag avond nette strakke corsa a wat ik zo kon zien paarse kleur bekend hier??(vergeet iederkeer het kenteken:hmmz :D)

ik kon geen foto maken , maar stond een leuke witte b corsa gsi vandaag naast me in arnhem vlak bij station met een leuk vrouwtje erin:P was eind van de ochtend

was een leuke combinatie:wors ben benieuwd wie wat geweest is...

Gespot in Groesbeek: Zwarte Corsa A met Chevrolet logo in de grill.

Vandaag gespot in Arnhem op de J.Frostbrug om 17.05 een grijze B GSi... met Crazy Bitch 2 sticker (???) op de voorruit

Gisteravond op de A1 tussen apeldoorn en deventer. je kwam van de a50 af.

een grijze corsa b gsi gespot. er zaten 2 mensen in, leuk verlaagd 5spaaks cupvelgen en verder niet heel apart.

je kwam naast me rijden en trok daarna weg. (wilde je wedstrijdje houden ofzo??)

helaas reed er achter jou een laguna met loshangede polyester bumpers waardoor ik niet achter je aan kwam , heb geen zin om die bumpers op mijn motorkap te krijgen.

wie is dit geweest???

geetz twan.

PS: laat wel ff je koplampen afstellen wat je rechterlamp schijnt in de bomen en dat is best vervelend voor je medeweggebruikers.

Terug
Naar boven