• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Stond gister huur busje van de zaak op te pompen ( rechter voorband ) omdat de band steeds maar leegloopt. De benzinepomp is ongeveer 150 meter na de grote kruispunt richting de brug. Ja, er kwam een A Corsa voorbij schieten. Bordeaux rood, verbrede stalen wielen met een dikke uilaat pijp.

Weet iemand misschien welke deze is???

Laatst X-TweeTy-X nog gespot in de parkeergarage bij V&D in Meppel .

Was er met een kameraad in de astra .

vanmiddag een corsa A gsi 63-FS-** met OZ velgen en de randen waren bewerkt niet netjes en de 6 cm uitlaat hangde bijna op de grondop de Traverse in Helmond zat een ouwe neger in.... tijd13.30

En later in helmond in en parkeergarage nabij de binnenstad een B gsi 32-FV-** omstreeks 13.50

Volgens mij de corsa tr van David gespot Utrechtseweg -> Ponlijn -> Leusderweg.

Gele koplampen en een dakdrager, de rest was niet goed te zien, moest meer op het verkeer letten :P

Vanmorgen bij Broekhuizen Automaterialen in Tilburg, een blauwachtige Corsa A.

Verlaagd, lichtmetalen wielen en een DTM einddemper. Zat een mooi geluidje in! :D

Vanmorgen rond 11.30 op de A4 richting Den Haag op de vluchtstrook een donkergroene Corsa B met witte achterlichten.

Destraks op de A1 Corsa B, ....NL - 13

Cleveland sticker op het achterraam ....volgens mij een bekende, had wel haast hahahaha dacht even stukje achteraan planken :P king:

Ging hem nog voorbij en even op de toeter :D Hij moest tanken :jerry

Vanavond een grijze Corsa B GSi met Schmidt TH line velgen gespot in apeldoorn.. iemand van hier ? hij zat lang naar men kadett te kijken toen hij langs reed :P

origineel gepost door Powercorsa

jep is in schothorst.

Kan me natuurlijk ook vergissen, maar hij leek veel op je omschrijving.

dit is de TR van Eljan. Op deze foto staan alleen nog niet die creme kleurige velgen...

Grt.

Vrijdagavond op de Imstenradeweg bij Kerkrade een zilverkleurige Corsa B gespot.

Reed in de richting van de rontonde met de op- en afritten naar de Keulseweg/N281.

Zag er goed uit en volgens mij zat hij mij ook te checken....

Iemand van hier?

Terug
Naar boven