• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

gisteren (6dec) een zwarte corsa d opc, deze kwam ik tegen bij varsseveld en dan richting de snelweg die naar doetinchem gaat. Erg mooi ding!

origineel gepost door roekenest

gisteren een roze monster gespot? in damwoude bij de gem werken rond 1400 u

Haha, T Roze Monster was het wel, maar ik niet, want ik zat thuis.. :P SW dus...

Wat moet jij in Damwoude... Achtervolg je me ofzo? :jerry

Ik kreeg woensdag een sms van iemand van t forum, of ik een paar minuten eerder in Drachten reed, omdat ze een Roze Corsa zag, met een zwarte onderkant...

Dat was ik dus niet :o

Diegene heeft Roze Wieldoppen...

origineel gepost door SiDni

origineel gepost door roekenest

gisteren een roze monster gespot? in damwoude bij de gem werken rond 1400 u

Haha, T Roze Monster was het wel, maar ik niet, want ik zat thuis.. :P SW dus...

Wat moet jij in Damwoude... Achtervolg je me ofzo? :jerry

Ik kreeg woensdag een sms van iemand van t forum, of ik een paar minuten eerder in Drachten reed, omdat ze een Roze Corsa zag, met een zwarte onderkant...

Dat was ik dus niet :o

Diegene heeft Roze Wieldoppen...

nee ni egt moest een vrachtwagen ophalen daar ....

ja dan kan je wat tegen komen heh:P

Gespot, rode Corsa in Sevenum, vlakbij afslag sevenum nabij een herberg daar geloof ik.

cup velgen lkkr breed 14 inch geloof ik :thumbup

Dikke bumpers en geblindeerde ramen echt heel netjes

Echt een super nette bak :wors

week geleden op marktplaats een uitgebouwde groenachtige corsa c. hij kwam uit amsterdam. stond te koop. maar nu staat ie er niet meer op. weet niet of ie nog te koop staat of dat de advertentie verlopen was. k heb wel intresse in de auto nl. dus wie kent hem

gisteren een witte a gsi, in bocholt (duitsland) auto was nederlands heb mijn manta ernaast geparkeerd dus als het iemand van hier was :P

vandaag op de kennedy laan in eindhoven. een blauwe corsa (van voor de facelift) met 2 brede witte rally strepen.

Eerste kerstdag rond half 11 in de avond 2 corsa's gespot op de a15 richting Spijkenisse/Europoort.

Eerst een donkerblauwe met leuke velgen (15" of 16") en een ander uitlaatje. Hij reed langs afrit Charlois en ging daarna richting de beneluxtunnel. Ik seinde nog en kwam daarna voorbij in een zilvere standaard corsa.

Je achterlicht was trouwens kapot ;).

Daarna werd ik een stukje voor de botlektunnel (ook a15 dus) ingehaald door een zwarte corsa waar ik daarna weer met een aardig vaartje voorbij ging. Hij nam toen de afslag richting Spijkenisse en ik toeterde nog toen ik voorbij kwam, maar niet kijken he.

Iemand van hier??

Gister in Eindhoven een Corsa B gespot.

Helaas geen foto kunnen maken.

Was een beetje lichterblauw, verlaagd, andere achterlichtjes, geen stickers of dergelijke. Wel een vrij grote uitlaat en een setje lichtmetaal eronder met hele platte bandjes.

net in wegmisbruikers volgens mij ome co gespot met zijn mooie TR , ergens in zeeland bij ritthem in de buurt

was een herhaling van volgens mij 2 jaar terug ofzo :P

origineel gepost door OPelc

vandaag op de kennedy laan in eindhoven. een blauwe corsa (van voor de facelift) met 2 brede witte rally strepen.

die corsa zie ik ook vaak rijden.

volgens mij werkt hij bij een autoschadebedrijf lambert

Zaterdag avond rond 6 uur a half 7 bij de mac donalds naast de A2 vlakvoor de brug bij zaltbommel. Een corsa C donkerkleurige ik dacht zwart of donker blauw met geblindeerde achterramen, Rond uitlaatje, verlaagd, En een sticker op ze achterklep van een circuit kon zo 1 2 3 even niet zien welke. Corsaatje zag er leuk uit

Terug
Naar boven