• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Nu net bij Wegmisbruikers!

Een champagne-kleurige TR of sedan, met best dikke velgjes d'r op!

Werd ingehaald voor een Mazda 323f waar ze acheraanzaten...

(zelfde als 3 posten terug? :P)

origineel gepost door Jambon

ja was dezelfde , bleek idd ome co te zijn is mij verteld ;)

origineel gepost door crossagek

ja was dezelfde , bleek idd ome co te zijn is mij verteld ;) ja dat is ome co.. met z'n vettte corsa TR... maar das al van twee jaar terug ofzo, hij is al eerder op tv geweest, is een herhaling..

Wel cool om zo je auto te zien rijden op de tv :thumbup

origineel gepost door Nienke

Mooie zwarte Corsa B in Spaarndam-West (Kerklaan) Is volgens mij eerst rood geweest? Kenteken begint met PG...

Deze rijd ook vaak over rijksstraatweg in haarlem was eerst rood met links of recht een zooitje plamuur op ze zijkant tis volgens mij gsi. Kheb hem al tijdje niet meer voorbij zien rijden. Is naar mijn weten niet aangemeld op die forum

gr jeroen

Op de parkeerplaats naast de "HAN " in arnhem een grijze Corsa Gsi. Kenteken begon met HP-..-..

En mocht ook nodig gepoetst worden :D

Paar dagen terug (en week daarvoor) een (gif)groene Corsa A gespot in Apeldoorn. Niet gezien door mij, maar door een kameraad van me. Ik was benieuwd of het iemand van hier was, omdat ik wel geïnteresseerd was in foto's, omdat hij schijnbaar erg op mijn Corsa lijkt.

Dus: iemand van hier, of iemand die weet welke ik bedoel?

origineel gepost door KJ-Corsa

Paar dagen terug (en week daarvoor) een (gif)groene Corsa A gespot in Apeldoorn. Niet gezien door mij, maar door een kameraad van me. Ik was benieuwd of het iemand van hier was, omdat ik wel geïnteresseerd was in foto's, omdat hij schijnbaar erg op mijn Corsa lijkt.

Dus: iemand van hier, of iemand die weet welke ik bedoel?

Da's de mijne!! :jerry

Ah, nice! Heb je misschien wat foto's voor me, of een post waar ik foto's ervan kan vinden? Je avatar is nogal klein.. :P

origineel gepost door KJ-Corsa

Ah, nice! Heb je misschien wat foto's voor me, of een post waar ik foto's ervan kan vinden? Je avatar is nogal klein.. :P

KLiKKie!!

origineel gepost door IceFreak

Vandaag in Oldenzaal... Volgens mij was het badmuts. Rond uurtje of half 3-3 uur.

it wasn't me :D

welke zou je gezien moeten hebben dan? want die witte rijden we niet meer mee. Alleen de paarse nog. Binnenkort ff een raamband met "BadMuts" erop maken ;)

Gister zag ik een corsa b 1.6 gsi in veendam..op het museumplein..geparkeert bij de rabobank..ik heb alleen het kenteken..dat was pp-f..het was wel een mooie kleur..alleen de motorkap vond ik zelf niet zo mooi..maar das persoonlijk..

origineel gepost door BadMuts

origineel gepost door IceFreak

Vandaag in Oldenzaal... Volgens mij was het badmuts. Rond uurtje of half 3-3 uur.

it wasn't me :D

welke zou je gezien moeten hebben dan? want die witte rijden we niet meer mee. Alleen de paarse nog. Binnenkort ff een raamband met "BadMuts" erop maken ;)

Was wel de paarse inderdaad. Leek er veel op, ook verlaagd en met de velgen etc.

Vanochtend rond 9 uur in spakenburg een donkere corsa tr wat bloedsnel gas gaf richting de zuidwenk volgens mij lag er een c20xe blokje in want ding spoot als een gek vooruit wat ik kon zien in me spiegel

Terug
Naar boven