• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Vandaag een oude roestende TR gespot in zoetermeer.

reed vanaf berkel / pijnacker richting snelweg rond de 7:20 vanochtend

stond te wachten bij soptplicht om snelweg op te rijden volgens mij.

Willem

Heb er eentje in Maassluis gezien, reed de woonwijk uit waar ik woon... ('t Hoofd). Volgens mij een A3, kleur was iets lichter rood als de mijne...

lol. daar was ik bij. mijn autotje op de brug. voor de uitlaat te plaatsen. plaatje van de corsa:

517654806_6_YqPl.jpeg

517654861_6_tT_-.jpeg

origineel gepost door Big Sexy

knaloranje corsa b uitgebouwd, met astra g coupe goud, astra f cabrio en aan de overkant stond een zwarte b kadett in restauratie denk ik, en in de garage nog iets maar die stond op een brug...

industrieterrein goes, zaterdagmiddag rond 12 uur

dinsdag gespot in emmeloord.. Opel corsa D OPC line zwart..... zwarte sport velgen er onder,,, dede me in een flits denken aan dotz.. maar durf het niet met zekerheid te zeggen..

oranje met zwart interieur,, erg passend bij elkaar;

Iemand van hier??

Anne

origineel gepost door Orang-pinda

Heb een A Corsa gespot bij mij op school. Kent iemand deze?:hmmz

forumt.jpg

:P

fijne parkeerplaats.

origineel gepost door *Hakkie*

Jambon, Zaterdag middag ( gister ) Gespot op de N44 Bij wassenaar

Klopt! king:

'k was een weekendje weg met me meisje @ Noordwijkerhout...

Zaterdagmiddag zijn we naar Leiden en Den Haag geweest...

Heb jou niet gezien helaas... :thumbdown

Vanmorgen rond hald 8 een Rode A Corsa op de rotonde bij de Drait in Drachten....

Diegene keek niet zo heel erg blij... Vroeg zeker? :P

origineel gepost door x16xe

lol. daar was ik bij. mijn autotje op de brug. voor de uitlaat te plaatsen. plaatje van de corsa:

517654806_6_YqPl.jpeg

517654861_6_tT_-.jpeg

knaloranje corsa b uitgebouwd, met astra g coupe goud, astra f cabrio en aan de overkant stond een zwarte b kadett in restauratie denk ik, en in de garage nog iets maar die stond op een brug...

industrieterrein goes, zaterdagmiddag rond 12 uur

ik kwam met een witte renault trafic langs, ik moest enkele meters verderop ff pissen :jerry

jullie stonden met een groepje buiten te kletsen.... tis dat ik geen flyers van onze club bij had, anders had ik die even afgegeven... oja, ik moest nog 3 adressen en weer reisje terug naar limburg voordat ik klaar was met werken toen :cool:

Die goudkleurige coupe was lid van opel club brabant maar club bestaat niet meer;)

Vanmorgen een c corsa met bodykit met 3 van die grote muilen voor en 2 achter:D bovenste gedeelte was roze en onder wit:sleeping zag hem vlakbij de stadsschouwburg ri stratumsedijk ... tijd 7.47 uur

dat klopt ja. opel club brabant is al even dood jammergenoeg... nu ist vaak gewoon met zen 2tjes *ons pa en ik* naar de meetings. vorig jaar alleen weinig geweest omdatk in de horeca werk en veel op zondags heb gewerkt. dit jaar heb ik al vrij gevragen voor heaven on wheels en full speed :) en daar zullen er vast nog wel een aantal bijkomen als het aan mij ligt! :)

groetjes,

Jeffrey

vanavond in peize.

een rode b corsa met vrouwlijke bestuurder.

had wel veel kabaal.

en moet eens naar de garage.

de knipperlampen werken niet goed :swear

Terug
Naar boven