• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

gespot een oranje corsa B

in de willemstraat in eindhoven

rond een uur of 3

maakte een knallent geluid uit de uitlaat met weg rijden

verlaagd bumper kit

donkere velgen

origineel gepost door Highway

Gisteravond omstreek 19.00 uur volgens mij Badmuts gespot geparkeerd aan de Castorweg in Hengelo.

no senor, it wasn't me :)

ik was namelijk boodschappen aan het doen. Je kan het nu ook makkelijk herkennen aan "BadMuts" op de voorruit... ;)

deze corsa gespot

is dat 1 van hier

wie kent deze corsa

corsa1.jpg

zag je niemand in de buurt rond lopen?? lijkt me wel,, of je moet je auto openbaar stellen voor diefstal.. denk niet dat je je raam zomaar open laat staan of wel?

Vanmorgen rond een uur of 11 op Heijplaat in Rotterdam stond er een rode Corsa A geparkeerd, verlaagd met verbreed staal eronder. Kenteken heb ik niet kunnen onthouden :P

Iemand van hier?

origineel gepost door BadMuts

origineel gepost door Highway

Gisteravond omstreek 19.00 uur volgens mij Badmuts gespot geparkeerd aan de Castorweg in Hengelo.

no senor, it wasn't me :)

ik was namelijk boodschappen aan het doen. Je kan het nu ook makkelijk herkennen aan "BadMuts" op de voorruit... ;)

Dan heb je een look-a-like in Hengelo rijden :P Nee, ma zag m alleen vanaf de achterkant, zelfde velgen en XT-1 einddemper dus d8 kan niet missen, maar helaas!

origineel gepost door opelcorsa

zag je niemand in de buurt rond lopen?? lijkt me wel,, of je moet je auto openbaar stellen voor diefstal.. denk niet dat je je raam zomaar open laat staan of wel?

Zie hier waarom we deze auto in gespot hebben gezet

nee ben vandaag niet op de vestdijk geweest

der rijd nog een zelfde corsa c rond in eindhoven die lijkt heel veel op die van mij

origineel gepost door Fl!pke

Zwarte Corsa C gespot in Roermond op 5-3-2009 rond 9 uur.

Zwarte velgen, dubbele uitlaat, Kenteken 43-LN-??

EN, Dobbel stenen aan de spiegel.

Reed achter je met de zwarte Kadett GSI

das andy van custom-cars

rijd hier in de buurt rond

Vandaag rond kwart over 4 in nijmegen op de wijchenseweg reed ik achter een oranje corsa b. Met OZ superleggera achtige velgen, led achterlichten en een bumperkitje met gaas achter. Jij reed naar links op de rotonde, ik ging rechtdoor de snelweg op.

Ik kwam van de week Joop's (Mayhem) vriendinnetje tegen... :angel

Ik vind Joop persoonlijk wat bezitterig... :jerry

mayhem.jpg

Zal wel wat meevallen, aangezien jij zulke foto's kan/mag maken van Joop zn vriendinnetje ;)

Maaaaar.... Ik heb gisterochtend om ongeveer 07u30 een Grijze B Corsa GSi gespot, op de rotonde in Drachten, om naar de Drait te gaan, de B reed richting de snelweg..

En ik, in de roze :P kan niet missen :P

origineel gepost door mayhem

ik zet er gewoon ff me stempel op :jerry

En ook nog op een mooie plek daar kan je nog is vaak neuzen en meer :P

On topic maar weer!:afro

19-03 gezien,

Corsa a zwart verlaagd,velgen,raamband met text erop kon niet zien wat erop stond,Mac veldhoven carpoolplaats 15.55 uur.

origineel gepost door b_elev

origineel gepost door Fl!pke

Zwarte Corsa C gespot in Roermond op 5-3-2009 rond 9 uur.

Zwarte velgen, dubbele uitlaat, Kenteken 43-LN-??

EN, Dobbel stenen aan de spiegel.

Reed achter je met de zwarte Kadett GSI

das andy van custom-cars

rijd hier in de buurt rond

Mooie auto! :thumbup:wub

Vanochtend een witte Corsa A 1.3 GT inclusief standaard spoiler en stickerwerk, ging van de stoplichten bij afslag Venray richting Venray zelf. Zo eentje was dacht ik vrij zeldzaam?

Terug
Naar boven