• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

vanavond rond 9 uur volgens mij.. vanaf de snelweg bij de meern richting harmelen

rode B corsa met een ongelovelijk geluid.. wel mooi maar ook zeker HEEL erg hard :D leuke wieltjes zogauw ik het kon zien ,.

je kwam achter me langs de snelweg.. en ging me voorbij op de harmelerwaard..(langs het water) ik reed in me rode kadett cabrio (met wit dak voor de duidelijkheid :P)

iemand van hier ??

Zojuist voor mijn huisje,

Zwarte B Corsa Sport.

Dtm uitlaat.

Dtm wisser.

Simpel luchthappertje.

Mooie velgjes.

Angel eyes.

Zwarte lexus achterlichtjes.

Zwarte raamband.

Traanplaat hoedenplank.

Leuk bakkie!

origineel gepost door Jambon

Ik kwam van de week Joop's (Mayhem) vriendinnetje tegen... :angel

Ik vind Joop persoonlijk wat bezitterig... :jerry

mayhem.jpg

Dies goed geschoten :jerry

Meteen mayhem een reservering gemaakt :jerry

origineel gepost door Small Sexy

Gespot:

Oranje/rood A corsa General lee..

Panningen, c1000.. Ik reed in de cabrio

Sjupke`

Alweer gespot! inmiddels veranderd.. Zelfde kleur, allen nu met voor en achter zwarte bullbars.. K zag t niet helemaal goed ivm met de laagstaande zon! provinciale weg, maasbree..

Sjupke`

vanavond

rond half 9 op de amsterdamsestraatweg in utrecht ter hoogte van remco(aan de overkant)

een oranje corsa A sedan 2deurs voorkant was volgens mij iets van zwart en groen.. zag er netjes uit als je niet op alle verschillende kleuren beplating lette :P

iemand van hier ?

Vanmiddag een uitgebouwde (rieger?) c corsa met flipfloplak om 14.40 uur W.churchillaan ri Huizingalaan.Zat een blondjuh achter het stuur:wub

Gespot:

Sjupke`

Alweer gespot! inmiddels veranderd.. Zelfde kleur, allen nu met voor en achter zwarte bullbars.. K zag t niet helemaal goed ivm met de laagstaande zon! provinciale weg, maasbree..

Sjupke` nog nooit eerder gezien? Rijd al een paar maanden rond met die bullbars. En die staat bij ons in de straat.

gister 31-3

op de parkeer plaats van het roc eindhoven

paarse(denk z'n flipfloplak)

uitgebouwde corsa C

dik brom in

hij kwam om 18uur het parkeer terein oprijden.

Hele mooie oranje opel corsa B in spijkenisse op de schenkelweg bij de brandweerkazerne!! k ging een beetje snel kon geen kenteken lezen :D

*strakke achterklep

*zwarte lexuslook achterlichten

*mooie strakke bodykit

*als ik het goed zag 2x2 uitlaten :D

echt een mooie en strakke corsa :wors ik weet niet of die hier van het forum komt..

Vanmiddag BlueCorsaBoy gespot op de kruizing Deurningestraat-Singel.

Ik zei nog toet-toet, wellicht dat je me nog net gezien hebt in het voorbij gaan...

origineel gepost door R.Frankhuisen

Hele mooie oranje opel corsa B in spijkenisse op de schenkelweg bij de brandweerkazerne!! k ging een beetje snel kon geen kenteken lezen :D

*strakke achterklep

*mooie strakke bodykit

echt een mooie en strakke corsa :wors ik weet niet of die hier van het forum komt..

kan x16xe wezen van het forum die is oranje

gr

reed ik even een rondje op de A9 nabij alkmaar, kwam ik een zwarte/parelmoerachtige corsa b tegen, helemaal omgebouwd en gecleant zag er strak uit.

meneer keek me niet al te blij aan via zijn binnenspiegel, toen besloot ik me maar met souplesse langs zijn auto te manoeuvreren met een gangetje of 150 - 160:cool:

origineel gepost door kapelleboer

origineel gepost door R.Frankhuisen

*strakke achterklep

*mooie strakke bodykit

kan x16xe wezen van het forum die is oranje

gr

ok ik zal zen naam in de gaten houden mischien kom ik hem hier ergens wel een keer tegen :D

Gespot:

Sjupke`

Sjupke`

Ik zag hem een paar dagen terug al in panningen. Vandaag in Maasbree bij auto jaco:D even foto's gemaakt natuurlijk, wel ff het nummerbord weggehaaldXD

general1.jpg

general2.jpg

Hij is inderdaad wat rood voor n general lee:P maar niet zo rood als hij op de foto's lijkt. Op het dak ook echt de vlag nagemaakt:D niet echt mijn smaak allemaal maar wel grappig:P

ps sorry voor de slechte kwaliteit foto's. met name die van de achterkant:P phoonpics

Terug
Naar boven