• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door R.Frankhuisen

origineel gepost door bijnamacho

origineel gepost door R.Frankhuisen

Hele mooie oranje opel corsa B in spijkenisse op de schenkelweg bij de brandweerkazerne!! k ging een beetje snel kon geen kenteken lezen :D

*strakke achterklep

*zwarte lexuslook achterlichten

*mooie strakke bodykit

*als ik het goed zag 2x2 uitlaten :D

echt een mooie en strakke corsa :wors ik weet niet of die hier van het forum komt..

Ik misschien... woon in Spijkenisse...

544824713_5_MI9v.jpeg

521655297_5_tK7v.jpeg

jup jij bent het :D

Mooie wagen man! :thumbup

ik zie je trouwens steeds vaker rijden.. king:

Bedankt man, volgende keer ff op je toeter slaan :D

En ja Spijkenisse is niet groot he whahaha

hahaha is goed joh!! als j iemand als een debiel hoort toeteren dan kan ik het zijn.. :D

woon je trouwens in maaswijk of niet? heb je auto daar ook een keer bij een huis voor de deur zien staan.. :angel

origineel gepost door .B4R7.

origineel gepost door Small Sexy

Gespot:

Oranje/rood A corsa General lee..

Panningen, c1000.. Ik reed in de cabrio

Sjupke`

Alweer gespot! inmiddels veranderd.. Zelfde kleur, allen nu met voor en achter zwarte bullbars.. K zag t niet helemaal goed ivm met de laagstaande zon! provinciale weg, maasbree..

Sjupke`

Ik zag hem een paar dagen terug al in panningen. Vandaag in Maasbree bij auto jaco:D even foto's gemaakt natuurlijk, wel ff het nummerbord weggehaaldXD

general1.jpg

general2.jpg

Hij is inderdaad wat rood voor n general lee:P maar niet zo rood als hij op de foto's lijkt. Op het dak ook echt de vlag nagemaakt:D niet echt mijn smaak allemaal maar wel grappig:P

ps sorry voor de slechte kwaliteit foto's. met name die van de achterkant:P phoonpics

haha, grappig ding ja, staat bij ons in de binnenring van de straat. Reed er laatst achter en hij bleef maar kijken.

Wel een andere uitlaat heeft hij nu.

origineel gepost door bijnamacho

544824713_5_MI9v.jpeg

Ik heb jou ook al meerdere keren gespot in Spijkenisse. Let maar op een zilvere standaard corsa (GSI, maar niet optic) met rookpluimen :P

origineel gepost door Fl!pke

origineel gepost door .B4R7.

Gespot:

Oranje/rood A corsa General lee..

Panningen, c1000.. Ik reed in de cabrio

Sjupke`

Alweer gespot! inmiddels veranderd.. Zelfde kleur, allen nu met voor en achter zwarte bullbars.. K zag t niet helemaal goed ivm met de laagstaande zon! provinciale weg, maasbree..

Sjupke`

Ik zag hem een paar dagen terug al in panningen. Vandaag in Maasbree bij auto jaco:D even foto's gemaakt natuurlijk, wel ff het nummerbord weggehaaldXD

general1.jpg

general2.jpg

Hij is inderdaad wat rood voor n general lee:P maar niet zo rood als hij op de foto's lijkt. Op het dak ook echt de vlag nagemaakt:D niet echt mijn smaak allemaal maar wel grappig:P

ps sorry voor de slechte kwaliteit foto's. met name die van de achterkant:P phoonpics

haha, grappig ding ja, staat bij ons in de binnenring van de straat. Reed er laatst achter en hij bleef maar kijken.

Wel een andere uitlaat heeft hij nu.

Heb hem vandaag ook gespot op de provinciale weg in Maasbree. Heb eerst een stuk achter hem aangereden en later nog ingehaald en zag hem al kijken dus moet mij ook gespot hebben.

Wel grappig ding verder.

zondag middag 14-6 rond 15.00 uur. Op de A28 ter hoogte van zwolle

een witte corsa b met 9j velgen qachter en 7.5 of 8 voor.

Met 2 oranje vlaggetjes op het dak.

We hebben ff gezwaaid.

Was dat iemand van hier???

origineel gepost door Shania

zondag middag 14-6 rond 15.00 uur. Op de A28 ter hoogte van zwolle

een witte corsa b met 9j velgen qachter en 7.5 of 8 voor.

Met 2 oranje vlaggetjes op het dak.

We hebben ff gezwaaid.

Was dat iemand van hier???

Dat is Martijn met zijn Corsa B .

Weet niet of hij hier aangemeld is .

Maar heeft wel meer opel bij huis, dus zal mij niks verbazen .

Vandaag in Goes of vlissingen (was tijdens werk) igg ver van mn huis een mooie zwarte C corsa kenteken XX-nk-lk dacht ik. iemand van het forum

Zag er netjes uit!! Ik reed in auto van de zaak geen opel.

origineel gepost door Basgsi

Vandaag in Goes of vlissingen (was tijdens werk) igg ver van mn huis een mooie zwarte C corsa kenteken XX-nk-lk dacht ik. iemand van het forum

Zag er netjes uit!! Ik reed in auto van de zaak geen opel. das blackbull (keskin wielen,vette uitlaat sound) van opel club zeeland

corsa b zilver TS-PG knooppunt de galder deze had een ctc sticker achter op de achterruit tijd 13.15.

en vanmiddag een blauwe b 84-HB corsa met gsibumper en koplampspoilers,rotonde floralaan ri leenderweg 15.45.

Bijzonderheid aan de zijkant stond de text POWERFULL

vanuit beverwijk naar haarlem

Een grijze gsi als het goed reed dik 5min achter zwarte velgen stalen velgen..

Nette gsi iig met kenteken gd - ?? - ??

Rond 2300 uur

Vanmorgen stond een zwarte corsa b op de kaakstraat bij de rooie pannen/koksschool,,

RH-ZZ zwarte chrome achterlichten,donkere ramen,motorkap booskijkers aan gelast,luchthapper is in de motorkap,verlaagd,5 spaaks velgen,ovale einddemper..... en deze had een combat kit erop zitten en een scheur aan de linkse kant op de bumper.Tijd 9.15

Gisteren deze mooie witte Corsa met Nürburgring striping gespot op de 4-baans weg van Son en Breugel richting Eindhoven..

2020-SL373111.jpg

Gr Wesley

Terug
Naar boven