• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door opel_omega_steinmetz

Zojuist een Corsa B GSI in de kleur Rauchgrau.

Gespot in Oldenzaal ter hoogte van de turbo rotonde.

Ik had jou al gespot in Enschede :jerry

gisteravond, rond een uur of 19:00 ter hoogte van de heinenoord tunnel, a29 richting rotterdam.

een helder blauwe corsa A met witte wielen, en een leuk geluidje. zou haast denken dat het die van cheungy was..

origineel gepost door astrawez

Gisteren deze mooie witte Corsa met Nürburgring striping gespot op de 4-baans weg van Son en Breugel richting Eindhoven..

2020-SL373111.jpg

Gr Wesley

Die Nürburgring corsa s rijden hier meer in Eindhoven zo wie zo al 3x

afgelopen zondag om een uur of 5 s'middags ter hoogte van schiphol net voor de tunnel richting amsterdam gespot :

een lage grijze corsa B (gsi ?? ) verlengde motorkap , brede wielen en zwarte gecleande achterklep met een loshangende spoiler

haalde mij in , wij reden in de corsa C gsi

:o Heey Eric , was je verdwaald :P :jerry:

Zondag gespot 2 zilvergrijze Corsa C's gespot in Noordwijk vlakbij de boulevard .

1tje in Lumma en 1 in Irmscher tuning uitvoering :P

origineel gepost door JackM83

Zondag gespot 2 zilvergrijze Corsa C's gespot in Noordwijk vlakbij de boulevard .

ja was onderweg van dokkum naar huis en ineens had ik noordwijk aan zee op de borden :wtf:P

origineel gepost door crossagek

origineel gepost door JackM83

ja was onderweg van dokkum naar huis en ineens had ik noordwijk aan zee op de borden :wtf:P

Borden komen mij wel bekend voor nu jij er over begint ;) .

Vandaag nog een rode Corsa B zien rijden tussen Wolvega en Heerenveen . Heeft geblindeerde achterramen en is verlaagd .

Tijdje terug een zwarte corsa b, booskijkers, dikke bumper, zilveren ruitenwissers, een xXx tribal op de voorruit (onderzijde, niet waar meestal de raamband zit) met kenteken 98-JR-** gespot op een parkeerplaats bij het Flight Forum in Eindhoven.

Vanavond, rond een uur of 8 op de a50 tussen apeldoorn en afrit Vaassen, een witte b gsi gespot, met zilverkleurige standaard facelift bumper en aardig brede bandjes. We hebben nog even duimpjes omhoog gestoken naar elkaar. Iemand van hier?

Mayhem gespot op Automania, zij het met de D-kadett! Nice!

Helaas niet van gekomen om ff een praatje te komen maken.. :hmmz

Gisteravond X-Tweety-X gespot bij de Macdonalds Meppel .

Ik was daar met nog een Corsa C rijder aan het praten . Heb nog gezwaaid.

rond 21:00 9-07-09

in Eindhoven:D op 18 sept.plein en daarna de J.F. Kennedylaan op

rode corsa c 1.2

mooie velgjes zwarte

donkere ramen

sport uitlaat

aan de zijkant stond nog iets van skb styling of skg styling

is dat iemand van hier?

ik zwaaide nog

gr marco

zwarte corsa b gespot denk dat het een 1.4 sport was zwarte lak zijskirts zag er best leuk uit.

zat erachter vanaf de shell bij carnisselande tot barendrecht waar k hem ingehaald hebt.

mischien iemand van hier??

groeten jim

de witte corsa a van corsaforever met denk ik de nieuwe eigenaar achter het stuur, was tussen blijham en oude pekela,hij seinde ook met grootlicht

prachtige wagen:wors

FF-BD- corsa a bordeaux rood met zwarte motorkap,verlaagd velgen,en een ovale einddemper in het midden 13.10 eindhovenseweg rontonde bij industrieterrein ESP.

origineel gepost door corsa2.016v

de witte corsa a van corsaforever met denk ik de nieuwe eigenaar achter het stuur, was tussen blijham en oude pekela,hij seinde ook met grootlicht

prachtige wagen:wors

klopt dat was ik voor de laatste keer achter het stuur:cry

Terug
Naar boven