• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Ik heb er vandaag nog in (mee-)gereden! Een 'Marktplaats' kleurige auto!

Letterlijk (over-)gespoten in de kleuren van Marktplaats! Blijft een komisch gezicht!

Gistermiddag rond 17:20 oid heb ik twee Corsa B's gespot in Spijkenisse.

De eerst kwam van Halfweg vandaan en ging Baljuwplein (grote rotonde) op. De Corsa was helemaal blauw overgespoten met verlengde motorkap. Volgens mij was de Corsa ook verlaagd met andere velgen, maar dat kon ik niet zo snel zien. Ik zag wel dat er een vrouw achter het stuur zat :thumbup. Hou je de velgen wel heel met inparkeren :angel.

Daarna (om 17:21 dus) kwam er nog een donkerblauwe Corsa verlaagd met witte velgen voorbij gereden ter hoogte van de wijk Akkers in Spijkenisse.

Wie o wie? :D

16-07,

Corsa C blauw type Elegance 23-GK verlaagd 10 spaaks velgen,dubbel ronde einddemper.. met een sportieve sound Piuslaan ri DAF 19-05 uur

17-07,

corsa B 72-DP uitgebouwd zwart 5 spaaks velgen verlaagd donkere ramen bij Winkelcentrum Woensel 9.12 uur

Gisterenavond op de terugweg vanaf de Ring 2 Corsa's gespot, dacht op de A73. Een zwarte B en een zwarte C. Jullie haalden ons in. Ik was met de Vectra met de Corsa erachter op de trailer.

Ik wist het eerst ook niet zeker, totdat je me voorbij kwam en de CTC sticker zag ;)

Ik weet nog niet of ik hem voor nog lager draai, eerst zo maar even houden en wennen dat ie wat lager ligt.

Hoe red jij het eigenlijk met de dempels, ik heb er af en toe redelijk last van dat de uitlaat goed de weg raakt.

BTW die mercedes rook wel erg lekker zag ik :swear , ik was ook erg blij dat ik die voorbij was.

ik heb niet zoon problemen met drempels

mijn uitlaat hangt heel hoog in de tunnel als je onder de auto kijkt zie je em niet eens hangen

ik raak alleen me voor stabi wel eens maar dat is beter als me carter :vertag

die benz was wel op zn einde ja rotte stink hok witte walmen alles erop en eran

dan zal ik is kijken of de uitlaat ook wat omhoog kan, ben ik gelijk waarschijnlijk dan van het probleem af dat de uitlaatpijp de achterbrug raakt.

Moet toch een het race monster eens van dichtbij komen bekijken :D , stuur je binnenkort wel een U2U voor een afspraak :thumbup

vanavond een mat zwarte corsa a "tr" 5 deurs gespot in apeldoorn,

zoals ik het kon horen en zien aan de snelheid lag er 100% zeker weten een c20xe in !!!

volgens mij is het iemand van dit forum en komt uit deventer,

een tip!!! LET VOLGENDE KEER OP JE WEGGEDRAG!!!!!!!! dit was echt absurt en associaal...

rond 11.30 oranje corsa b gespot bij Hoorn/Blokker.

helemaal uitgebouwd met luchthapper in de motorkap,zwarte lexuslichten,donkere koplampen.

hmm ik zag vrijdag een oranje corsa b op een autoambulance staan..

en een vectra station ervoor.. (corsagsi,servaas) op de a6 richting lelystad..

wel een apart gezicht...king::vertag

ik ging de andere kant op.. VOOR een corrado vr6;)(ff sporten):vertag:jerry

origineel gepost door PRObin

Gistermiddag rond 17:20 oid heb ik twee Corsa B's gespot in Spijkenisse.

De eerst kwam van Halfweg vandaan en ging Baljuwplein (grote rotonde) op. De Corsa was helemaal blauw overgespoten met verlengde motorkap. Volgens mij was de Corsa ook verlaagd met andere velgen, maar dat kon ik niet zo snel zien. Ik zag wel dat er een vrouw achter het stuur zat :thumbup. Hou je de velgen wel heel met inparkeren :angel.

Daarna (om 17:21 dus) kwam er nog een donkerblauwe Corsa verlaagd met witte velgen voorbij gereden ter hoogte van de wijk Akkers in Spijkenisse.

Wie o wie? :D

die blauwe corsa kan ik geweest zijn hahah

kwam namelijk van helevoet af.

en moet dan over die rontonde king:

656319067_3_GsD4.jpeg

Originally posted by mattemaker

hmm ik zag vrijdag een oranje corsa b op een autoambulance staan..

en een vectra station ervoor.. (corsagsi,servaas) op de a6 richting lelystad..

wel een apart gezicht...king::vertag

ik ging de andere kant op.. VOOR een corrado vr6;)(ff sporten):vertag:jerry

Yep Oranje Corsa met een Vec Station ervoor, kan ik alleen geweest zijn. Was op weg naar Dr88.

Terug
Naar boven