• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Vanmiddag op de A58 Tilburg ri Eindhoven een corsa b gsi met meerdere kleuren roodmet een ronde einddemper en lexus lampen en 16 inch velgen tijd 15.12 uur.

origineel gepost door vectraman

vandaag op de maasvlakte bij het crossterein (; een matt zwarte corsa a met 15ince staal en rolbeugel..

a2gsi neus? zou marco kunnen zijn, matzwarte A met c20let

origineel gepost door freek corsa

Gister avond in Arnhem, net na het station, een groene corsa B (gsi?) met verlaging en aparte andere achterlichten.

Ik ging links en die andere corsa rechts, bekende hier misschien ? @freek zat er een kale jongen in? en rookte die een beetje? en beetje diepe meerspaakse velgen? zo jah daar heb ik gisteren bij het stop licht tegen gesprint :P was een diesel volgens mijn :P

ik heb opelfreak1975 zaterdag zien rijden ik reed in een blauwe opel corsa ouwe van cheungy jij kwam van het industrietein af en draaide de rotonde richting de a15 op ik reed richting het centrum op mooie corsa groetjes michiel

Drie kwartier geleden gespot in de buurt van Haps:

Zwarte B Corsa, Verlaagd, Lexus Achterlichten, Dubbele demper, Mooie velgjes volgens mij, Dame achter het stuur en wat kitschie dingen in de auto hangen..

Meer kon ik niet zien want knalde voorbij met 160.

Vandaag in Nieuw-Lekkerland gespot..

Originele Corsa TR ..!

018-6.jpg

Vandaag Wolverine gespot.

Onderweg naar Wolverine toe BlueCorsaBoy (waarschijnlijk) gespot bij Gulf tankstation Smokkelpad.

Op de terugweg overige BCB weer gespot op hetzelfde punt.

En net na de kruising Singel en Oldenzaalsestraat in Enschede een donkerblauwe of paarse Corsa B met die beetje old-skool look AE's (die met die enkele grote ring) en crystal heldere achterlichten. Iemand van hier?

Vandaag gespot bij de Hogeschool Zuyd in Heerlen,

een groenblauwige (weet niet hoe de kleur heet) Corsa B. Facelift bumpers, en netjes verlaagd:thumbup

iemand van hier??

mvg Casper

Vanavond gespot op de A27 tussen Oosterhout en Breda-Noord rond 21.00--21.30

corsa b NX-XH-** strakke klep en bodykitje rondom volgens mij een paars achtige kleur was te donker om goed te zien. iemand van hier toevallig?

origineel gepost door Steven_stepje

Daarnet een rode corsa a (geloof a2 gsi) met behoorlijke schade aan de bestuurderskant.

@almelo

Ex auto van mij:d rijd nu corsa_a_gsi in :d het is een c16nz

In de bestuurdersdeur zit een kleine deukje ja:P verder niks

21112009307.jpg

Vandaag een vette Corsa B gezien in Waalwijk bij Schoondermark. Was een oranje met gecleande klep, M3 spiegels, cupdiffuser, dubbele uitlaat en DZ exclusiv velgen.

edit: al gevonden, deze is van member x16xe

net gespot Tijdens de honden uitlaten.

Op de heemsteedse dreef bij de bibliotheek. In heemstede uiteraard

Een zwart A corsa GSI lag lekker laag en had mooi geluidje

was denk rond half 1 zondag

origineel gepost door fun driver

gespot bij ons in de werkplaats,ket begint met gt-xf-..

is die van iemand hier geweest?

greetz

Deze stond laatst te koop op MP in Amersfoort

Terug
Naar boven