• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door michiel026

waar heb jij eht invredes naam over zeg der is totaal geen touw an vast te knoppen aan jou post:vertag

Ik had iets opgevangen van Aapje dat 2e-C14NZ een Corsa heeft staan die op het randje tussen rijden of sloop zit.

Ik dacht dat de gezochte Corsa die van 2e-C14NZ is. Z'n forum plaatje is een soortgelijke met een maf groenig/blauwig kleurtje.

Kwam daarna het verkooptopic tegen met duidelijke plaatjes en blijkt dat de gezochte Corsa niet die van 2e-C14NZ is.

De flip-flop corsa was van een jongen die ik ken hier uit almelo,, pas geleden nog verkocht een 16v:D

Ik wou de traanplaat matten die erin zitten:argue

ja dat ding was het, gisteren bij de Innovam in Nieuwegein een dikke B, brandweerrood ronal turbo's eronder goed laag, en een dikke dubbele remus dempert kut!

zonet reed ik in almelo bij het ziekenhuis bij verkeerslichten reed mij een zwarte corsa a met xenon er in en dikke pijp mij voorbij, rechterkant van achteras hing wat los een dop leek wel kenteken niet echt naar gekeken had wel ghost achterlichten er in zitten en een vlag tegen achterraam later reed ik hem weer voorbij op de henriette roland holstlaan

Dat was ik:D Er hangt een vw logo ja:P Dikke pijp is groep A simons uitlaat 63,5 mm :hmmz dan zat jij in de tigra denk ik ofniet:D Ik was aan het spelen met die swift die tegenover polman stadion rechtsaf ging,, Mijn vriendin zat te zeuren of ik normaal wou rijden:mad:

IMAG0038.jpg

origineel gepost door mantarobin

ja dat ding was het, gisteren bij de Innovam in Nieuwegein een dikke B, brandweerrood ronal turbo's eronder goed laag, en een dikke dubbele remus dempert kut!

Dat was ik.

Net op de ringweg in Amersfoort:

Een zwarte corsa B, verlaagd, en zwarte verbreede Gt's eronder!:)

Owja er zat een vrouw in:hmmz

Net ook op de ringweg in Amersfoort:

Een corsa A tr, rode, met lichtmetalen eronder. :thumbup

uurtje of anderhalf geleden..

opc blauwe (?) corsa A gespot.

reed langs de golfbaan af richting landgraaf.. :)

is nu de derde keer ofzo dat ik die spot..

ditmaal reed ik wel in m'n eigen wagen..:)

precies dat is mijn pa

deze auto is op de opel meet in kerkrade te zien met nick(srlandgraaf) en mij (b_elev)

MVG BRIAN

volgens mij donderdag ochtend..

een lichtblauwe/groene uitgebouwde corsa b op de utrechtse straatweg in woerden richting de rotonde die naar harmelen leid zat een jonge dame in..

en gister een roodbruine corsa b in harmelen jij ging het dorp uit ik het dorp in bij de wegversmalling ik reed een blauwe corsa B

correct me if i am wrong..

kleuren onthouden ben ik niet super in.. ik ga altijd twijfelen.. maar ik heb een blauw/paarse dat is zeker!!

@EVD zwarte corsa is van me vriendin wij hadden jou ook gezien in de d kadett, kijk maar ff bij te koop daar staat ie corsa van me meissie

de rode tr is van een maat van me zitten mijn oude tigra velgen onder

Gespot bij webmisbruikers zwarte corsa B:jerry

Hij haalde 2x over de doorgetrokken streep en had getinte ramen, maar na de bekeuring niet meer :D

Terug
Naar boven