• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

origineel gepost door Corsa A GSI

zwarte Corsa C gsi .

bij mac in veenendaal rond 21.00 .

ziet er dik uit:agent zie hem wel vaker daarzo

deze toevallig?

P01-03-10_1542.jpg

origineel gepost door eijndeloos

origineel gepost door Corsa A GSI

zwarte Corsa C gsi .

bij mac in veenendaal rond 21.00 .

ziet er dik uit:agent zie hem wel vaker daarzo

deze toevallig?

P01-03-10_1542.jpg

jahzeker,

wel dikke bak:)

laatst stond er ook een licht groene naast dacht ik :)

Een blond chickie in een witte A Corsa, Valkenswaard, rond half 12 s'avonds, ding was wel redelijk snel, alhoewel er 1.3 opstond en niks geks eraan had zitten, hield ik die toch niet bij met me B GSi :hmmz ..

origineel gepost door dabok

Een blond chickie in een witte A Corsa, Valkenswaard, rond half 12 s'avonds, ding was wel redelijk snel, alhoewel er 1.3 opstond en niks geks eraan had zitten, hield ik die toch niet bij met me B GSi :hmmz ..

1.3tjes zijn al bijzonder rap. laat staan als deze omgebouwd is.

de Corsa-A 1.6i GSi 8V houd je normaal ook niet bij met een Corsa-B 1.6 16V..

wat dat betreft vind ik het wel jammer dat mijn A GSi weg is.

Willem

origineel gepost door SRLandgraaf

klopt ik rij zelf met een 1.6i gsi 8v in mn B een 16V GSI houd me niet bij .

het zijn echt super blokken !

dat zijn het zeker:)

heb hem er ook in liggen en is wat niet kapot te krijgen:)

heerlijk zon motor.

Nope, was ik helaas niet!!!

Was anders wel leuk geweest 'ns gespot te worden.

Rijden hier best véél grijze/zilveren Corsa's rond tegenwoordig (hier in Kerkrade naast de mijne zeker nog 2 GSI's in zelfde kleur en 'n paar Tupperware Corsa's:sleeping):jerry:jerry:jerry

Ps: autobra??? Ben toch géén Bitch, hé?

origineel gepost door SRLandgraaf

Volgens mij AkUzA TeTSuO gespot met de B (met een autobra ) om kwart over 5 op de autoweg van brunssum naar eygelshoven.

Ik kom al een enige tijd een corsa C tegen in bloemendaal, staat steeds geparkeerd in de buurt van HBR (mijn stage plaats). Een zwarte Corsa C met een bodykit en en leuke velgjes. Toevallig iemand ven het forum hier :D? Ik ben die gene die in een blauwe corsa B rijdt..

Oke, mooi!

Volgende keer toch een rondje maken met de andere B dan..

origineel gepost door wim-v6

Willem

Ik zie elke morgen in Doetinchem een grijze B, xenon of helder blauwe koplampen, verlaagd, stalen velgen... Iemand van hier toevallig :D

deze avond rond 21:00 bij Mac Donalds in Tilburg;

Gele Corsa B met bodykit, verlaagd en booskijkers aan motorkap en achterklep. Je stond in de mac-drive.

Zag er zeer netjes uit!

Oke, mooi!

Volgende keer toch een rondje maken met de andere B dan..

origineel gepost door wim-v6

Willem

Het lijkt net als of er steeds meer corsa in v'town komen :P

Maarja de mijne zullen de meeste wel een keer gezien hebben, je kan er ook niet bepaald omheen kijken :D

origineel gepost door redbulletx

Ik kom al een enige tijd een corsa C tegen in bloemendaal, staat steeds geparkeerd in de buurt van HBR (mijn stage plaats). Een zwarte Corsa C met een bodykit en en leuke velgjes. Toevallig iemand ven het forum hier :D? Ik ben die gene die in een blauwe corsa B rijdt..

Die spot ik ook met enige regelmaal. Vaak op weg richting me werk.

Voor zover ik zag word deze elke keer bestuurd door een vrouwtje. Auto is niet geheel me smaak maar ziet er wel leuk uit.

In wat voor blauwe B rij jij eigelijk?

Mijn C staat dagelijks behalve maandag en zondag ;) overdag op de rijksstraatweg. Meestal voor Conjani (fietsewinkel).

Ik zie regelmatig 2 blauwe btjes. Waarvan 1 met zwarte achterramen en 1 of andere witte sticker op ze achterraam. Em 1 blauwe met leuk sportgeluidje, volgens mij ook achterlichten?

Gr jeroen

origineel gepost door corsajeroen

origineel gepost door redbulletx

Die spot ik ook met enige regelmaal. Vaak op weg richting me werk.

Voor zover ik zag word deze elke keer bestuurd door een vrouwtje. Auto is niet geheel me smaak maar ziet er wel leuk uit.

In wat voor blauwe B rij jij eigelijk?

Mijn C staat dagelijks behalve maandag en zondag ;) overdag op de rijksstraatweg. Meestal voor Conjani (fietsewinkel).

Ik zie regelmatig 2 blauwe btjes. Waarvan 1 met zwarte achterramen en 1 of andere witte sticker op ze achterraam. Em 1 blauwe met leuk sportgeluidje, volgens mij ook achterlichten?

Gr jeroen

Ik ben niet 1 van die B'tjes, dit is de mijne:

Moet nog ff een keer de velgen beetje opknappen..

Ik heb je daar is een keer gezien dan, moest een keer naar de Deka. Leuke kleurtje voor een C :) !

Haha check dat was ik ! Heel vet :D

Ik heb jou nog niet gespot btw...

Ik kom wel vaker in doetinchem, mijn vriendin woont daar :P

Terug
Naar boven