corsajeroen
Post weinig
origineel gepost door redbulletx
origineel gepost door corsajeroen
Ik kom al een enige tijd een corsa C tegen in bloemendaal, staat steeds geparkeerd in de buurt van HBR (mijn stage plaats). Een zwarte Corsa C met een bodykit en en leuke velgjes. Toevallig iemand ven het forum hier
? Ik ben die gene die in een blauwe corsa B rijdt..
Die spot ik ook met enige regelmaal. Vaak op weg richting me werk.
Voor zover ik zag word deze elke keer bestuurd door een vrouwtje. Auto is niet geheel me smaak maar ziet er wel leuk uit.
In wat voor blauwe B rij jij eigelijk?
Mijn C staat dagelijks behalve maandag en zondag
overdag op de rijksstraatweg. Meestal voor Conjani (fietsewinkel).
Ik zie regelmatig 2 blauwe btjes. Waarvan 1 met zwarte achterramen en 1 of andere witte sticker op ze achterraam. Em 1 blauwe met leuk sportgeluidje, volgens mij ook achterlichten?
Gr jeroen
Ik ben niet 1 van die B'tjes, dit is de mijne:

Moet nog ff een keer de velgen beetje opknappen..
Ik heb je daar is een keer gezien dan, moest een keer naar de Deka. Leuke kleurtje voor een C
!
Dankje. Kleurtje zie je niet heel vaak nee
Jou auto komt me wel bekend voor, valt mooi op die velgen ziet er goed uit.
Maar zal er ook even opletten of ik je nog eens voorbij zie rijden. Die andere 2 blauwe komen bijna dagelijks voorbij gescheurd
origineel gepost door corsajeroen
Ik kom al een enige tijd een corsa C tegen in bloemendaal, staat steeds geparkeerd in de buurt van HBR (mijn stage plaats). Een zwarte Corsa C met een bodykit en en leuke velgjes. Toevallig iemand ven het forum hier
Die spot ik ook met enige regelmaal. Vaak op weg richting me werk.
Voor zover ik zag word deze elke keer bestuurd door een vrouwtje. Auto is niet geheel me smaak maar ziet er wel leuk uit.
In wat voor blauwe B rij jij eigelijk?
Mijn C staat dagelijks behalve maandag en zondag
Ik zie regelmatig 2 blauwe btjes. Waarvan 1 met zwarte achterramen en 1 of andere witte sticker op ze achterraam. Em 1 blauwe met leuk sportgeluidje, volgens mij ook achterlichten?
Gr jeroen
Ik ben niet 1 van die B'tjes, dit is de mijne:

Moet nog ff een keer de velgen beetje opknappen..
Ik heb je daar is een keer gezien dan, moest een keer naar de Deka. Leuke kleurtje voor een C
Dankje. Kleurtje zie je niet heel vaak nee
Jou auto komt me wel bekend voor, valt mooi op die velgen ziet er goed uit.
Maar zal er ook even opletten of ik je nog eens voorbij zie rijden. Die andere 2 blauwe komen bijna dagelijks voorbij gescheurd