• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Op de n470 tegemoet komend richting Zoetermeer (ik naar Delft)

Voor de blonde jongedame in de auto net na de grotere rotonde om o.a. naar rotterdam en pijnacker af te kunnen slaan.

Zilvergrijze B 3 deurs, goed laag, brede wielers, lichte achterlichten.

Is denk wel 3e keer dat ik deze tegenkom. Geen handje of flitsende koplampen gezien.:vertag

( ik wel :jerry )

Iemand van hier?:thumbup

Een of andere achterlijk snelle C Corsa in het zwart in Valkenswaard bij de Eindhovenseweg, kwam laagtoerig aangereden, dacht eerst dat het een chopper was, zo klonkt het, maar tering dat ding ging.. !

origineel gepost door Stipp

vanmorgen rond half 8 op de A15 een zwart met oranje B,

met een soort van vlam achtig iets op de achterklep gespoten.

booskijkende achterlichten, verlaagd, en hele leuke velgen voor zo ver ik kon zien,

ging de A15 af bij afslag tiel/maurik

GroteFoto-3YQKQL3C.jpg

die komt uit kruiningen is er een van no rules car friends

Gespot in de FLASH OPEL SCENE van juni een mat zwarte corsa a TR met een wit dakje en verbreed stalen velgen met witte randen.

zal hem straks ff inscannen en posten

wel een strakke corsa:thumbup

gr.Paul

woensdag in groningen/hoogkerk bij de wasstraat tegenover de mac en donker grijze A GSI rond 19:30u ongeveer.

zag hem iets te laat anders was ik even gestopt om een fotootje te maken.:P

was net gewassen en glom weer mooi.

gr.Paul

van middag een blauwe corsa b gespot,in heerlen bij het oude arbeidsburo zag er wel sportief uit zat een gast in met een petje op en een sigaret op de mond iemand van hier ??? ik reed de berg omhoog langs je in een uitgebouwde corsa b

Gisteravond (4 september 2010) tussen half 8 en 8 uur een zwarte Corsa B gespot in Leende (als je van Valkenswaard, Leende inrijd).

Het was dus een zwarte corsa b en hij zat verschrikkelijk laag bij de grond (wel heuuuul mooi overigens:P), nummerplaat zat linksonderaan op de achterbumper

en ik meen dat er zwarte velgjes onder lagen.

Ik reed er langs met mijn corsa b die ook een beetje uitgebouwd is.

Maar is het misschien iemand van hier?:P

Vrijdagavond een wit/groene Corsa gespot op de autobahn in de buurt bij Oberhausen!

zaten ook wat opel-team (geloof ik) stickers op!

Grijze corsa B GSI in Leek Auwemalaan.

Doorgelaste motorkap en donkere koplampen.

Rode tekst op het voorraam.

Wat erop stond kon ik niet zo snel lezen omdat hij de gang er aardig in had:P

bekende van hier???

gr.Paul

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

ik zag piele een paar uurtjes geleden rijden in z'n TR hij ging richting huis (emmeloord)

zag er leuk uit :thumbup

Was ik niet, maatje van me, kwam terug van Tuning 4 charity II!

TR is nog wel steeds van mij BTW ;)

origineel gepost door Piele

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

ik zag piele een paar uurtjes geleden rijden in z'n TR hij ging richting huis (emmeloord)

zag er leuk uit :thumbup

Was ik niet, maatje van me, kwam terug van Tuning 4 charity II!

TR is nog wel steeds van mij BTW ;)

oke ja dat weet ik ook nii wie wie is haha maar herkende je auto :thumbup

origineel gepost door koekwous

origineel gepost door PyroNiels

origineel gepost door koekwous

Zag net een B met verlengde motorkap, en smoke achterlichten en corsa team sticker op station Roosendaal. Kreeg denk een bon van de wouten...

Dat was ik:P

En die deuk is van een collega met trekhaak die niet weet hoe hij moet inparkeren:argue

Die wout zei: Het is dat die stickers erop zitten anders had ik niet geweten dat het een opel was:P

Funky belde mij: Hé je hebt een boete gehad, ik dacht bij mezelf: WTF hoe weet hij dat, maar nu weet ik het:P

Misschien een keer meeten hier in de buurt?

Buiten die deuk, zag tie (zover ik kon zien) er netjes uit. Waarvoor kreeg je die boete? Op een plaats staan waar je niet mocht komen zeker :P

Ja inderdaad:P

Weet ik veel, ik kom nooit in Roosendaal en volgde gewoon de TomTom:P

Kom zelf namelijk uit Breda:D

Rond kwart over 10 een bordeaux rode Corsa A, lag wat lager, zwart getinte achterruiten en wat Koni stickers op de achterruit, geluid klonk wat zwaarder, lag een bescheiden potje onder..

Bleef even stilstaan om te kijken naar mij haha, maar ik zag het niet goed, ging de vriendin ophalen in Eindhoven!

Terug
Naar boven