• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

volgende,

corsa B matrood (x poetsen) ! JZ-DD beetje verlaagd rondweg rechts de j f kennedylaan op tijd 14.45 uur

@Nick-C20XE ik spot je wel is.. rij vaak dar in de buurt:afro

Ok :P

Wat voor iets rijd jij ? kan ik ook een beetje voor jou scannen :D

Ik rijd daar maandags, donderdags en vrijdags ivm school op ROC Frederiklaan.

Spotze ! :agent

Ohh zit jij daar ook op Frederiklaan?

Ik moet er morgen ook nog naar school, m'n enige dagje overigens.

Ik heb een donker paarse Corsa B 1.4 sport, sebring dubbele einddemper, zwarte LED achterlichten en zwarte velgen :P

Ik een zilvere b goed verlaagd, 5 spaaks gepolijst en een mooi 2.0 groep A gebrom :P

staat 99% van de tijd op de binnenplaats.

zie meestal wel aardig wat corsas staan op de plaats.

leen mij die achterlichten eens, zit al tijden te twijfelen of ik die mooi vind op men corsa haha :P

allemaal bekende straten daar in ehv,

ik zit op de rooi pannen op school op maandag,

misschien spot ik jullie ook nog wel een keer :P

origineel gepost door Nick-C20XE

Ik een zilvere b goed verlaagd, 5 spaaks gepolijst en een mooi 2.0 groep A gebrom :P

staat 99% van de tijd op de binnenplaats.

zie meestal wel aardig wat corsas staan op de plaats.

leen mij die achterlichten eens, zit al tijden te twijfelen of ik die mooi vind op men corsa haha :P

Ik heb jou corsa volgens mij vorige week zien staan :P

Ik heb toen mijn corsa later die dag nog op de binnenplaats gezet hehe. Is kijken of ik er morgenvroeg nog kan staan als ik om 9 uur op school moet zijn.

Wat ik zo kon zien zag die van jou er erg netjes uit, zou mijne er graag voor inruilen (A)

Hehe van die achterlichten.. moet je morge maar is kijke (A) t zijn wel dikke achterlichten al zeg ik het zelf, denk dat ze bij jou er ook wel mooi op staan en anders moet je de lichte versie daarvan pakken(zijn er ook nog namelijk hehe)

Meteen ff een vraagje.. Ik heb nu alleen een Sebring einddemper en dat klinkt al vrij aardig.. alleen nu wil ik misschien een Sebring Soundpipe eronder doen.

Nu mijn vraagje:P Klinkt het daardoor nog een stuk beter en iets harder.. of hoe moet ik het me voorstellen?

Misschien nog tot morge haha:P

origineel gepost door weemanneke

origineel gepost door Nick-C20XE

Meteen ff een vraagje.. Ik heb nu alleen een Sebring einddemper en dat klinkt al vrij aardig.. alleen nu wil ik misschien een Sebring Soundpipe eronder doen.

Nu mijn vraagje:P Klinkt het daardoor nog een stuk beter en iets harder.. of hoe moet ik het me voorstellen?

Misschien nog tot morge haha:P

Ik had onder mijn kadett ook een sebring sound pipe en een sebring demper en dat klinkt best leuk.

maar een sound pipe is niets meer dan een tussendemper vervanger.

Zo'n tussendemper vervanger is ook een beetje goedkoper dan een sebring maar net sebring heb je wel meer qualiteit qua levensduur.

In Assen op de duitse autosportdag heb ik een meeting laten doen qua Db's en kwam toen uit op 124,6db (zonder kat)

Ik heb nu voor mijn vectra ook een tussendemper opgehaald bij NLPOWER in Zwolle voor 79,- i.c.m. een ovale DTM einddemper waar een buisdoor heen zit.

zal mij benieuwe hoe dat klinkt.

gr.Paul

Vandaag 2x DarkNL08 gespot!

Klinkt erg lekker dat gebakje van je! Je trok hem lekker door bij de Bibliotheek langs :D

grijze corsa stalen wielen leeg van binnen en een super blije kerel erin :P

spijkenisse te vaak

super snel dat wel ! bijna net zo snel als me tigra al dan niet sneller :) (c20xe)

ja ja blitzkrieg spot je wel vaak hoor:afro ghehe

Rode Corsa-B met morettes, doorgelaste motorkap op een N weg komend vanuit steenwijk vanochtend.

zeer strak in de rode lak! iemand van hier?

Deze corsa zag ik donderdag in zwolle, toevallig iemand die deze auto herkend?

06102010107.jpg

origineel gepost door DarkNL08

Hey ik heb jou niet gespot :P

Maare, hij rammelt een beetje uitlaat zit wat los.. ach heb ik weer wat te doen ;)

Nee, dat klopt ik was met de bus vrijdag :P.

origineel gepost door nova....

gisteremiddag op de pisanostraat corsa b HS-GN zilver bumperdiffusor side skirts met open stuken gaas erin tuningbumper met 3 grote openingen 10 spaaks velgen raamband met tribal...op de kentekenplaat stond iets van crookettuning???? tijd 14.30

woensdag corsa gsi b zilver ZL-LH 16 inch 5 spaaks velgen Fellenoord 9.17 uur

die van de pisanostraat woont daar geloof ik die corsa staat daar bijna altijd

gistere op 100%tuning de B van jim gespot stond buiten voor ahoy :) en daarna ben ik m nog tegen gekomen in de file op de A16 ri rotterdam, en jim wat een geweldige pleurisklappen uit die uitlaat van jou :wors:wors schrok me de tering toen je voorbij kwam..

ook in de parkeer garage onder zuidplein een corsa B gespot. stond gelijk bij de in/uitgang zag er ook dik uit rieger voorbumper, rieger aanzet stuk achter en ook nog rieger skirts geloof ik heel netjes:thumbup

corsageak

bij ons op het dorp ook nog een paarse b corsa, bij een autobedrijf, helemaal uitgebouwd mooi laag.. 1.2 16V onder de kap en 17" velgen hart in paars mee gespoten. kwam m pas nog tegen op dit forum maar kan m niet meer vinden. zal dalijk ff fotos plaatsen..

corsageak

origineel gepost door marcovane

origineel gepost door nova....

gisteremiddag op de pisanostraat corsa b HS-GN zilver bumperdiffusor side skirts met open stuken gaas erin tuningbumper met 3 grote openingen 10 spaaks velgen raamband met tribal...op de kentekenplaat stond iets van crookettuning???? tijd 14.30

woensdag corsa gsi b zilver ZL-LH 16 inch 5 spaaks velgen Fellenoord 9.17 uur

die van de pisanostraat woont daar geloof ik die corsa staat daar bijna altijd `

Ok bedankt:thumbup

Terug
Naar boven