• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

toen strax een turqoise b corsa uitbouwset carcept.. mooi uitlaatsound 19-JZ bezuidenhoutseweg einde links de zwaanstraat op.

tijd 18,55

danny(?) weer gespot, in de corsa met gele koplampen etc.

nog even gezwaaid, was op de ring eindhoven, ik zat weer in de rekord

origineel gepost door corsageak

bij ons op het dorp ook nog een paarse b corsa, bij een autobedrijf, helemaal uitgebouwd mooi laag.. 1.2 16V onder de kap en 17" velgen hart in paars mee gespoten. kwam m pas nog tegen op dit forum maar kan m niet meer vinden. zal dalijk ff fotos plaatsen..

corsageak

toen ik er in reed nooit gespot.

en nu die daar staat wel hahaha.

dat die nog niet verkocht is:P ahha

maar dat is de mijne dus geweest

oke dan echtwaar :D hij staat er nogsteeds :P kost nu 2850 euro, wel een hele mooie prijs voor die auto.. zou m graag willen kopen :wub

oke dan echtwaar :D hij staat er nogsteeds :P kost nu 2850 euro, wel een hele mooie prijs voor die auto.. zou m graag willen kopen :wub

jha is een leuke wagen maar ik had er geen zin meer in.

heb me complete lere intrieur eruit gehaald en nog wat dingen en verkocht.

dus als je nog onderdelen zoekt:P

ahha

Vandaag Funkycorsa/Jeroen gespot om 17.00 uur op de A12 Utrecht - Arnhem net voor Veenendaal. Je kwam me voorbij rijden terwijl ik rechts kachelde met 100 ;)

Had mijn camera te laat, maar hij staat nog op de foto. Ik heb meteen de foto op zo'n manier genomen dat alle kentekens onherkenbaar zijn :D

FunkyCorsa.jpg

Quote:

gistere op 100%tuning de B van jim gespot stond buiten voor ahoy :) en daarna ben ik m nog tegen gekomen in de file op de A16 ri rotterdam, en jim wat een geweldige pleurisklappen uit die uitlaat van jou :wors:wors schrok me de tering toen je voorbij kwam.

Jah man was gevraagt om voor de deur te komen staan, was zeker gezellig volgend jaar proberen binnen te komen.:D:thumbup

En jah klappen doet die wel hahah:afro

groeten jim

ik zag vandaag mooie witte corsa a verlaagd brede velgen denk (staalvelg) rond ong 21:00 a 22:00 uur iets zo bij snelweg van a1 afslag!! helaas heb niet foto!! miss ken hier ergens wel? en kenteken kan ik niet zo goed zien!! omdat beetje te verweg!!

hier nog ff een fototje van de gespotte B corsa van jeroen:thumbup

Uploaded with ImageShack.us

dus mensen die nog een zeer zeer strakke B corsa zoeken hij staat nog tekoop op de molenweg 1 te heerjansdam.

131xxx km op de klok

bj 1998

apk tot mei 2011

motorcode X12XE 1.2L 16V 48 KW 60PK koppel 110nm bij 4000Tpm

topspeed 163 km/u

0-100 in 14 sec :thumbup

corsageak

origineel gepost door fulldownloadz

ik zag vandaag mooie witte corsa a verlaagd brede velgen denk (staalvelg) rond ong 21:00 a 22:00 uur iets zo bij snelweg van a1 afslag!! helaas heb niet foto!! miss ken hier ergens wel? en kenteken kan ik niet zo goed zien!! omdat beetje te verweg!!

ik nie begrijp

hier nog ff een fototje van de gespotte B corsa van jeroen:thumbup

Uploaded with ImageShack.us

dus mensen die nog een zeer zeer strakke B corsa zoeken hij staat nog tekoop op de molenweg 1 te heerjansdam.

131xxx km op de klok

bj 1998

apk tot mei 2011

motorcode X12XE 1.2L 16V 48 KW 60PK koppel 110nm bij 4000Tpm

topspeed 163 km/u

0-100 in 14 sec :thumbup

corsageak

jips dat is mijn oude corsaking:

vanmorgen een corsa b RL-RH paars led achterlichten dubbel rond einddemper... en 16 inch velgen zwart hart dubbel spaaks (16x)?? e chroom randje. Lodewijkstraat tijd 11.40

eergisteren JH-SX (gsi) corsa b grijs lexuslampen enkele rond einddemper,trekhaak... Hoogstraat 9.35

Vandaag een goed verlaagde blauwe corsa op de rondweg van Amersfoort Noord. Had ook leuke bumpertjes en sideskirts! Kwam een erg leuk geluidje vanaf

origineel gepost door nova....

vanmorgen een corsa b RL-RH paars led achterlichten dubbel rond einddemper... en 16 inch velgen zwart hart dubbel spaaks (16x)?? e chroom randje. Lodewijkstraat tijd 11.40

Hehe dat moet ik dan zijn geweest in dit geval :P (t waren wel 15" velgen maar dat maakt verder niet uit haha:P)

Was ik nog aan t rijden of stond hij al geparkeerd, ik moest namelijk gaan werken bij Paradigit en morgen naar school op de Frederiklaan :angel

Binnenkort zal k m'n auto toch een paar daagjes moeten missen, aangezien hij een kleine beurt nodig heeft en dan m'n middendemper er meteen tussenuit wordt gehaald :agent

origineel gepost door Looney

Vandaag een goed verlaagde blauwe corsa op de rondweg van Amersfoort Noord. Had ook leuke bumpertjes en sideskirts! Kwam een erg leuk geluidje vanaf

Dat was ik waarschijnlijk :P

Of de oude van David. Ik heb deze ook meerdere malen x gespot. Ik heb in iedergeval links rechts uitlaat, en een rieger achterbumper. Oude van David die heeft een standaard achterbumper. Dus ik weet niet welke je gezien hebt, die van mij of de oude van David :)

origineel gepost door Stornie

Vandaag Funkycorsa/Jeroen gespot om 17.00 uur op de A12 Utrecht - Arnhem net voor Veenendaal. Je kwam me voorbij rijden terwijl ik rechts kachelde met 100 ;)

Had mijn camera te laat, maar hij staat nog op de foto. Ik heb meteen de foto op zo'n manier genomen dat alle kentekens onherkenbaar zijn :D

FunkyCorsa.jpg

:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup

origineel gepost door Corsa_B_66

origineel gepost door Looney

Dat was ik waarschijnlijk :P

Of de oude van David. Ik heb deze ook meerdere malen x gespot. Ik heb in iedergeval links rechts uitlaat, en een rieger achterbumper. Oude van David die heeft een standaard achterbumper. Dus ik weet niet welke je gezien hebt, die van mij of de oude van David :)

Dat zal best kunnen dan ja! En de achterbumper was in ieder geval niet origineel.

Zat volgens mij een meid op de passagierstoel :P

Terug
Naar boven