• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa GESPOT

Album=TRN6TKN8

wie kent deze?

danny vanmorgen volgens mij weer, kwas niet helemaal wakker, zag het pas toen ik hem passeerde bij de hurk. maar zat er volgens mij al vanaf de geldropseweg ongeveer achter.

vrijdag avond in de buurt van brunssum een donkere corsa B met brede wieltjes eronder en smoke achterlichten met WITTE lampjes ...

zag er leuk en netjes uit.. ik reed in de corsa B met daylines een poos achter jou nadat je me als een bezetene inhaalde :O:O

origineel gepost door weemanneke

@ prayer

ik heb vanochtend wel een zwarte astra gezien met andere voorbumper etc. rond 8:40 vanochtend bij stoplicht bij de hurk.

nou ik rijd kadett (en rekord), om 8:40 moet ik allang op me werk zijn ;) rijd meestal rond 7:00 in die omgeving

spot de laatste tijd bijna elke dag 2 b corsa's

1. rood, xenon, meegespoten bumpers.

2. grijs, xenon, verlaagd, en gsi 16v kentekenplaat achetr de ramen aan de achterkant.

dit tussen putten en voorthuizen.

vanmorgen bij een rotonde ergens tussen valkenswaard bergeijk en eersel verlaagde corsa b, zilver, mistlampen aan en ik meen brede velgjes.

ik reed je tegemoet toen je de rotonde afkwam in een corsa b zelfde kleur ook verlaagd.

origineel gepost door lambo452

vrijdag avond in de buurt van brunssum een donkere corsa B met brede wieltjes eronder en smoke achterlichten met WITTE lampjes ...

zag er leuk en netjes uit.. ik reed in de corsa B met daylines een poos achter jou nadat je me als een bezetene inhaalde :O:O

Dat kan X0-CaRmAnIaC zijn als ie morrette lampen erin had , of marvin -->
1127993166_5__Fsr.jpeg
1127992848_5_ZBA-.jpeg

nee dit was m niet ... hij had er vermoedelijk 14 inches onder... en erg breed.... kwamen buiten de wielkasten.. ik denk borbetjes...

nee dit was m ook niet .... was er eentje met smoke achterlichten en de lampjes waren wit.... dus niet zoals jij je achterlichten hebt... en jij hebt vebrede wielranden erop zitten en die zaten er ook niet op... en zelfs geen gecleande achterklep...

als t de jouwe had geweest had ik me dat zeker herinnert..:wub

Vrijdag in de buurt van Terband, heerenveen bij een weg waar ze aan het werk waren. Ben niet echt bekend daar dus weet ook niet meer precies waar het was.

Een Rode corsa A met een zwarte motorkap, verbreed staal, laag, imperial met koffer erop. Er zaten 2 gasten in. Ik reed in tegenover gestelde richting met een zwarte Corsa D.

Terug
Naar boven